Cloé i Stella McCartney

240

Silueta koja ulijeva povjerenje kod branda Chloé, sportski sexy izgled kod Stelle McCartney, Ungaro je napokon pronašao svoju bazičnost, Léonard slaže orhideje, a Valli se poigrava s materijalima, ostvarujući zabavnu reljefnost.

Marka Chloé u Parizu nije predstavila revoluciju, ali je ostvarila harmoničnu kolekciju, svježu i inteligentnu koju je omogućila Clare Waight Keller, poznata po pokretanju nove marke Pringle of Scotland. Privlačna odjeća posjeduje mnoštvo plisea, dok se na rukavima širokih, degradiranih košulja mogao zamijetiti karamel i ušećereni kesteni. Detalji u boji smaragda daju svježinu, a puder roza nijanse poklanjaju modelima nježnost i blagost. Manekenke s malo šminke i prirodno opuštene kose, prolazile su podijem s rukama u džepovima, samouvjereno i samosvjesno, budući da su bile odjevene u ugodnu i lepršavu odjeću.

Jako smjeli modeli Stelle McCartney nisu smetali tati Paulu u prvom redu jer slavni ex-Beatle, nikada ne propušta revije svoje najstarije kćerke. Haljine u sportswear stilu, s paspulima što podsjećaju na ribarske mreže, i tenisicama upotpunjavale su raskošne i luksuzne pidžame davnih epoha. Kreatorica je promatrajući reviju iza kulisa prošaptala: “Obožavam sportsku odjeću i donje rublje” – kao da opravdava vlastiti izbor. Hlače su široke i prozirne, izrađene od svile, krepa i muslina pa propuštaju toplinu. Duge i prozračne pokrivaju pozlaćene, visoke potpetice: “Žene se moraju prilagoditi vlastitim izborima i ugodno osjećati u odabranoj odjeći” – ističe kreatorica koja je i majka četvero djece.

Kuća Emmanuel Ungaro je vidjela u zadnjih nekoliko godina, istinskih valcer kreatora. Giles Deacon koji je bio umjetnički direktor dvije sezone, poslan je nedavno kući u Veliku Britaniju. Aktualnu kolekciju je napravio Studio za kreacije, pod vodstvom Jeanne Labib, što je predstavila kolektivna ostvarenja. Iščezle su fatalne žene u prošlogodišnjoj čipki, a kolekcija jako elegantna i ozbiljna, posjeduje savršene krojeve. Nekoliko dijelova je napravljeno od lagoon plavih i grenadin nijansi.

Brand Léonard je najprije, bio poznat po ručno ostvarenim printovima. Jako tražen u Aziji, posjeduje 200 prodavaonica u Japanu. Stilistica Véronique Leroy je kreirala 47 silueta u pastel i parma roza nijansama, ali i bojama pijeska i bež napravljenih od svile ili jerseya.

Haljine su kratke i skrojene u plavo-crnim paletama, prije istinske eksplozije tropskih boja. Zanimljivi kaputići (parke) su napravljeni od tafta i svile. Rimljanin Gianbattista Valli, odabrao je slonovu kost i srebro za kolekciju upućenu vječnim, klasično elegantnim 40 godišnjacima što vole luksuz. Na patchwork haljinama od brokarta što nije brokat, tonovi su pastelni dok je kontrast vidljiv, zahvaljujući naslagama boja. Modni dodaci su zamjetljivi jer se sastoje od malih, pozlaćenih pojasa i zmija što se uvrću oko gornjeg dijela ruke ili nožnih članaka. Print je s motivima zebra, a kaputi bijeli i žuti što prekrivaju večernje haljine, čije su suknje plisirane.

[nggallery id=75]

Džana Mujadžić

Komentari