Christian Louboutin u pariškom cabaréu

84

Uspješni „galski cipelar“ Christian Louboutin, poznat po crvenim đonovima posuđenim od nekadašnje vlastele, privremeno se zaposlio  u slavnom pariškom cabaréu „Crazy Horse“, do kraja svibnja. Nesvakidašnji redatelj, Louboutin je prvi modni kreator i vlasnik brenda, što osmišljava show čuvenog hrama svlačenja. Prije njega su nastupale glumice Clotilde Coureau, supruga princa Emanuele Filiberto  od Savoie i 59-godišnja Arielle Dombasle, odavno udata za književnika i novog filozofa, Bernarda-Henri Lévy, kao voditeljice revije.Naslijedila ih je privlačna Teksašanka Dita von Teese, čiji se program dugo pokazivao diljem svijeta.

Louboutin se udružio s koreografkinjom Patriciom Folly pa su, zajedno, ostvarili reviju „Vatra”/Feu/, što je prouzročila oštre kritike i burno negodovanje katoličke crkve i Vatikana, jer se još nisu otkrila imena svećenika koji su pogledali sporni program. U sva četiri dijela predstave, djevojke, u svijetu slavljene “Crazy Girls“, plesu u cipelama s potpeticama od 12cm i crvenim đonovima. Predstavljaju još neviđene, jako razgolićene scene plesova iz davnih epoha-baroka i renesanse ali i suvremenog hip-hopa.

 Originalnu glazbu skladali su slavni glazbenici među kojima je i američki redatelj David Lynch.

Dio programa je proglašen izoteričnim pa se poigrava provokacijama. Plesačica odjevena u kratke ali jako uzdignute čizme i providnu haljinicu, izvodi vrući „strip-tease“, iznad molitvenika! Zatim njezino razgolićeno tijelo ukrašavaju svjetlosni križevi! Louboutin je preradio i proslavljenu „numeru”  cabaréa, stvorenu još za života osnivatelja “Crazy Horse”, Alaina Bernardina, koji je bar otvorio 1951. godine. U svemirskom brodu plešu dvije jako senzualne djevojke, ukrašene cipelama sa šljokicama koje nakon sugestivnih kretnji, završavaju jedna drugoj u zagrljaju, zaključivši program lezbijskim poljupcem. Posjetitelji obožavaju i dio revije, koji pokazuje ples šest djevojaka, kojima su vidljive jedino noge u visokim potpeticama crvenog đona… i mjesto za sjedenje.

Džana Mujadžić

Komentari