Blagdani, osim što su prepuni međusobnog darivanja i druženja, isto toliko obiluju finom klopom, po mogućnosti masnom i slasnom. No, osim što se pune ruke i stolovi, pune se naši kilogrami. Tih deset kobnih dana nakon Božića najviše utječu na našu tjelesnu masu, stoga je ovo upravo najkritičnije razdoblje godine za nabijanje viška kilograma.

Prema recentnom istraživanju na 3 tisuće ispitanika u tri zemlje koje je pokazalo da se u 10 dana nakon Božića tjelesna težina pojedinca u prosjeku poveća za 0,6 posto, što zaista nije malo.

Zahvaljujući bogatoj trpezi, obilnim ručkovima i večerama, u samo jedan dan pojedemo čak tri puta više od preporučene dnevne doze, što je čak 6 tisuća kalorija više.

A da bi sagorjeli te kalorije, potrebno je uložiti više vremena i truda nego što smo uložili u njihovo stvaranje. Potrebne su 44 minute hoda za jednu šalicu kuhanog vina ili 64 minute trčanja za tipičnu božićnu večeru.

Stoga i ne čudi podatak da se u prosjeku do sljedećeg ljeta izgubi tek pola težine (mase) koja je dobivena tijekom božićnih blagdana, pogotovo ako se ne krećemo i ne pazimo što i kako jedemo.

Nakon blagdana, počnite razmišljati o hrani koju stavljate na svoj tanjur. Dan započnite s pravilno izbalansiranim doručkom i nastavite u tom nizu s ručkom i večerom, rasporedite si obroke ravnomjerno tijekom dana, pijte više vode i uvedite laganu dnevnu fizičku aktivnost da ljeto dočekate u novoj i još boljoj formi.