Kim Kardashian ražestila Japance svojim novim brandom rublja

13

Kim Kardashian izdala je kolekciju rublja koje, kako kaže, naglašava obline žene. Zasigurno američka reality zvijezda ne bi privukla pažnju da je svoj brand nazvala neobilježenim nazivom.

Međutim, radi se o Kim Kardashian kojoj ništa nije sveto i jedini joj je smisao provokacija i skretanje pažnje, i to uz što bolju zaradu, pa i u slučaju kada se radi o povredi nacionalnih osjećaja pononsih i duhovnih žitelja Japana.

Naime, Kim je svoj brand nazvala Kimono, na što su se Japanci na društvenim mrežama oglasili s kritikama da tako pokazuje nepoštovanje prema njihovoj tradicionalnoj odjeći, koja datira iz 15. stoljeća. Japanci kimono nose samo u svečanim prilikama.

“Mi nosimo kimono kada slavimo zdravlje, rast naše djece, zaruke, vjenčanja, uspjehe te na sprovodima. To je za nas slavljeničko ruho koje se prenosi kroz generacije. Njezino rublje čak nije ni nalik našem kinomu. Ona je samo uzela naziv u kojem je njezino ime Kim, a uopće nema poštovanja prema nama i onome što to za našu kulturu znači”, rekli su uvijeđeni Japanci za BBC.

Kimono Kim Kardashian namijenjen je oblikovanju ženske figure ispod odjeće, a prodaje se u različitim bojama. Na njezinu objavu na društvenim mrežama oglasili su se mnogi Japanci. Ističu da bi se zbog Kardashianinog branda kimono uskoro mogao poistovjećivati upravo s njom i takvom odjećom, a ne s japanskom kulturom.

 

 

 

Komentari