Gel za tuširanje rasprodao se za čas zahvaljujući popularnoj seriji La Casa de Papel!

13

Ove sezone svu pažnju privukao je jedan poseban gel za tuširanje, ali ne mirisom ili nekom inovativnom njegom, već isključivo svojim pametno osmišljenim nazivom

Prvo vam zapne za oko izgled proizvoda, zatim miris, a potom i obećavajući sastojci kao poticaj da u konačnici i kupimo taj proizvod. Ove sezone jedan je gel za tuširanje završio kao najprodavaniji i to zahvaljujući svom nazivu, a riječ je o Balea Bella Ciao gelu za tuširanje!

Ako niste znali, pjesma ‘Bella Ciao’ nastala je krajem 19. stoljeća kada su ju pjevale radnice na rižinim poljima sjeverne Italije, a kasnije su ju preuzeli talijanski partizani u borbi protiv talijanskih fašista. Navedena pjesma postala je jako popularna, a čuti je mogu i gledatelji serije La Casa de Papel, u kojoj je zadržala svoj simbol slobode i otpora.

Iako ovaj gel za tuširanje iza sebe nema jasno definiranu suradnju sa spomenutom serijom, sam njegov naziv bio je dovoljan da postane najtraženiji proizvod sezone. Ovaj gel odgovara i osjetljivoj koži, neutralizira pH te ostavlja neodoljiv citrusni miris koji se dugo zadržava na koži. Pametan potez proizvođača koji prate novitete i popularnosti na tržištu. Uspjeh je, bome zagarantiran…

Komentari