Znate li koje su najpopularnije trgovine za dizajn interijera prema društvenim mrežama?

31

Prema nedavnom istraživanju, 71% korisnika društvenih mreža vjerojatnije je da će kupiti proizvode i koristiti usluge na temelju preporuka za društvene mreže.

S novim trendovima u interijeru kuća koji se svakodnevno pojavljuju, mnogi od nas pretražuju Instagram i TikTok za inspiraciju.

Zainteresirani za ovaj fenomen, stručnjaci na OnlineMortgageAdvisor.co.uk željeli su otkriti koje su marke i trgovine za dizajn interijera najpopularnije na Instagramu i TikTok-u. Tim je pregledao hashtagove najpopularnijih marki proizvoda za kućnu upotrebu na društvenim mrežama, što im je zatim omogućilo da rangiraju marke prema popularnosti od najviše do najniže.

Ključne točke

IKEA je najpopularnija marka za dizajn interijera na Instagramu i TikTok-u s ogromnih 12 milijuna Instagram hashtagova i 1,7 milijardi pregleda na TikTok-u.

Anthropologie je druga najpopularnija društvena mreža s 1.316.719 oznaka na Instagramu i četvrta najpopularnija na TikTok-u.

Na trećem mjestu Instagrama je Zara Home sa 703.481 oznaka, ali nije se plasirala u prvih pet na TikTok-u.

Top 5 robnih marki kućnog softvera prema Instagramu:

Trgovine i brendovi

Instagram hashtagovi

1

IKEA

12,061,478

2

Anthropologie

1,316,719

3

Zara Home

703,481

4

West Elm

490,407

5

Maisons du Monde

461,318

 

Trgovine i brendovi

TikTok hashtagovi

1

IKEA

1,700,000,000

2

Amazon Home

259,200,000

3

Amara

76,500,000

4

Anthropologie

33,700,000

5

West Elm

13,000,000

OnlineMortgageAdvisor.co.uk može otkriti da je najpopularnija trgovina za dizajn interijera prema TikTok-u IKEA. Švedski divovi namještaja i opreme za kućanstvo ponovno prednjače s masovnih 1.700.000.000 pregleda hashtagova.

Na drugom mjestu na listi najpopularnijih brendova za dizajn interijera na TikTok-u je Amazon Home s 259.200,00 pregleda TikTok hashtaga. Teško je iznenađenje vidjeti da se Amazon našao na popisu zbog nepreglednih količina proizvoda koje tvrtka prodaje, a proizvodi za kućnu upotrebu pokazali su se popularnima na web stranici trgovine.

Amara je na trećem mjestu s ukupno 76.500.000 pregleda TikTok-a. Tvrtka je stekla popularnost posljednjih nekoliko godina, zahvaljujući luksuznim dizajnerskim predmetima poput Toma Dixona, Orle Kiely i Missonija.

Anthropolgie je četvrti na popisu najpopularnijih robnih marki za dizajn interijera na TikTok-u. Ova je marka poznata po odjeći, ali popularna je i po asortimanu namještaja – koji uključuje stolice, sofe, krevete i stolove, dobivajući ukupno 33.700.000 pregleda TikTok hashtaga.

Top pet zaokružuje West Elm s ukupno 13 000 000 pregleda i TikTok hashtaga. West Elm poznat je po modernom namještaju i kućnim dodacima.

 

Komentari