Vučedolska golubica novi je dizajn domaćeg piva, ali i ruksaka s potpisom domaćeg streetwear brenda

18

Tvrtka K Pivovari, u čijem se vlasništvu nalazi Vukovarska mikropivovara, predstavila je novo, manje pakiranje Vukovarskog piva u 0,33 nepovratnoj boci.

Nakon otvaranja proizvodnje u Vukovaru, modernizacije proizvodnje i povećanja proizvodnih kapaciteta, želimo nastaviti sa širenjem portfolia, ali i ulaganjem u lokalnu zajednicu. Vukovarsko pivo je jedinstveno zbog njegovog okusa i priče koja nosi sjećanja na grad Vukovar. Kao tim, jako smo uzbuđeni što ćemo i dalje nastaviti raditi na popularizaciji ovog, ali i svih ostalih brendova tvrtke K Pivovari”, rekao je Leon Šarić, novi direktor tvrtke K Pivovari.

pivo

Kao rezultat lansiranja novog pakiranja, ostvarena je i suradnja s lokalnim brendom streetwear odjeće Sugar Ants, koji su  dizajnirali genijalne ruksake s prepoznatljivim simbolima Vukovara i Vukovarskog piva. Navedni brend poznat je po promicanju sloboda i ekološku osviještenost. Ime su dobili po ‘šećernim mravima’, kukcima koji rade timski, marljivo i nikad ne odustaju.

vukovarsko2

Odmah nam je na um pala Golubica kao simbol grada Vukovara. Odlučili smo je obogatiti malo šarenijim i toplijim bojama koje se i inače nalaze na zastavi i grbu grada Vukovara. Novi vizualni identitet brzo je osmislila naša dizajnerica Diana Mataković. Prve reakcije su zaista pozitivne. Većina je oduševljana s ruksacima na kojima je novi vizualni identite Golubice”, zaključio je Zvonimir Šarić za super1.telegram.

ruksak

Inače, Vukovarsko pivo svijetlo je nepasterizirano i filtrirano pivo proizvedeno od pomno odabranih sastojaka, bez aditiva.  Od 2019. godine, Vukovarsko je dostupno diljem Hrvatske. Sada ima još bolji novi dizajn. Vučedolska golubica sada krasi i famozne ruksake koje definitivno želimo imati, i nositi.

Komentari