Riječka agencija u finalu jubilarnog Zagreb Design Weeka!

261
Zagreb Design Week

Nakon što su prošle godine radili dizajn za najnoviju predstavu Johna Malkovicha, kad je u velikoj konkurenciji odabrano upravo rješenje riječkog dizajnerskog tima kao ono koje će kroz plakate predstavu “The Infamous Ramirez Hoffman” pratiti po cijelom svijetu, riječka Fabula ponovo dobiva priznanja za svoj rad.

Uz dizajn za plakat Malkovicheve predstave, u finalu međunarodnih nagrada za grafički dizajn Zagreb Design Weeka, (uz bok najboljih hrvatskih agencija) još su dva Fabulina rješenja.

Riječ je o “Maxilli”, vizualnom identitetu stomatološke ordinacije koji upečatljivo, moderno i s dozom elegancije odskače od uobičajenih identiteta u toj branši te o istovremeno nježnom i razigranom vizualnom rješenju za “Baby Bear”, biljnu kupku za bebe”, pojašnjava nam direktorica Fabule Mladenka Tomić.

 Zagreb Design Week

Sva tri rješenja natječu se u kategoriji grafičkog dizajna. Radove za finale birao je međunarodni žiri sastavljen od pet članova, a moći će se vidjeti na Zagrebačkom velesajmu od 26. rujna do 1. listopada nakon čega će se znati i konačni pobjednici u 6 kategorija.

Inače, Fabulin tim čini 11 mladih kreativaca koji su se već dokazali na brojnim projektima i čije ste slogane i vizualna rješenja dosad viđali na mnogim billboardima, autobusima, pivama, dresovima i brojnim drugim proizvodima. Zanimljivo je kako su se neki od njih, upravo zbog prilike u Fabuli doselili u Rijeku iz drugih gradova Hrvatske, a gotovo svakodnevno prijavljuju im se mnogi kreativci iz Zagreba.

Komentari