Bruketa&Žinić&Grey osvojili kanskog lava!

51

Prvoga dana ovogodišnjega Cannes Lions festivala dodijeljene su i prve nagrade. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je brončanoga kanskog lava za Untouched by Light – rebranding pjenušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice. Najveće je to moguće priznanje u svijetu tržišnih komunikacija za ovaj projekt, a stiglo je kao šlag na tortu nakon što je ova suradnja hrvatske agencije i slovenskoga klijenta ovjenčana priznanjima Art Director’s Club New York Best of Discipline, Red Dot, Brand Impact Award i Grand Prix IdejeX.

Untouched by Light je projekt kojim su Bruketa&Žinić&Grey i Radgonske gorice, umjesto tradicionalnog oglašavanja kreirali potpuno novi proizvod, s ciljem pozicioniranja ove vinarije na globalnome tržištu. Radi se o prvome pjenušavom vinu na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku, kao odgovor na znanstveno istraživanje koje potvrđuje negativan utjecaj svjetla na vinske arome, posebno na pjenušce. O proizvodu su izvijestili mediji diljem svijeta, što je rezultiralo interesom međunarodnih distributera pa je unatoč pandemiji ova vinarija dospjela na vodeća prodajna mjesta kao što su Casamona u St. Moritzu i luksuzne trgovine u Kini.

Radgonske gorice su na naš prijedlog intervenirale u proces proizvodnje pjenušca koji je stoljećima bio isti, i napravio potpuno novi proizvod, jedinstven u svijetu. Hvala im na tom velikom povjerenju. Ova je nagrada potvrda da se kreativnost u agencijama može koristiti za puno više od komunikacije“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Šest godina smo pripremali ovaj projekt, radeći nešto što do sada nitko nije, i lansirali ga usred pandemije, kada su nam vinski sajmovi i posjete kupaca u inozemstvu, kao glavno sredstvo promocije, bili nedostupni. Zato je ovaj uspjeh tim veći. Pjenušac dobiva izvrsne ocjene, a ono što kupci posebno pamte je iskustvo kušanja u mraku“, kazala je Andreja Novak, voditeljica marketinga Radgonskih gorica.

Cannes Lions najveće je svjetsko natjecanje kreativnosti u tržišnim komunikacijama, uz preko 29 tisuća prijava samo ove godine, dok se nagrada Canneski lav smatra najprestižnijom u branši.

Izvor: Media Marketing

Komentari