Art Directors Club New York prvi put u svojoj stogodišnjoj povijesti dodijelio Best of Disciplines hrvatskoj agenciji

21

U srijedu 9. lipnja dodijeljena je jubilarna stota nagrada Art Directors Cluba iz New Yorka. Ovo natjecanje jedno je od najdugovječnijih u oglašavanju i dizajnu. U žiriju sjede najbolji kreativci iz cijelog svijeta nakon, a nakon dugih konzultacijama odabran je projekt Untouched by Light hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Riječ je o projektu kojeg je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunom mraku. Ishodište projekta nalazi se u istraživanju prof. Nobel s University of California koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlu kvari njihov okus. Zato se cijeli proces od berbe do distribucije odvija u potpunom mraku uz pomoć naočala za noćni vid. Boca za pjenušac također je pakirana tako da ne propušta svjetlo.  O ovoj ideji izvještavalo se diljem svijeta u preko 230 objava u medijima poput The Washington PostaThe IndependentaForbesaDer SpiegelaDecantera i Wine China, što je rezultiralo interesom distributera ne samo za ovaj proizvod nego i za ostale proizvode Radgonskih gorica.

Ovaj je projekt primjer kako se lokalne tvrtke mogu učinkovito obratiti globalnome tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za puno više od kreiranje oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey za Media Marketing.

Komentari