Victoria’s Secret ove godine namjerava zatvoriti 20 trgovina, prodaja je opala, a brand se suočava s velikim teškoćama. Kompanija je već zatvorila šest trgovina, i unatoč najavama o zatvaranju, ne objavljuje koje će trgovine još zatvoriti. Središnja tvrtka Lbrands objavila je u srijedu svoju dobit u drugom kvartalu.
Prodaja Viictoria’s Secreta, koja uključuje i brand Pink opala je za 1 posto.
Kompanija Victoria’s Secret ove godine namjerava zatvoriti 20 trgovina, a prodaja opada, što dodatno opterećuje poslovanje poznatoga branda.
U četvrtak je tu odluku u razgovoru s investitorom najavio financijski direktor Lbrandsa Stuart Burgdoerfer. Šest trgovina od ukupno 20 već je zatvoreno u Sjevernoj Americi, dok istodobno tvrtka planira otvoriti tri trgovine.
I Pink, koji je bio jedan od omiljenih brandova, u posljednje se vrijeme suočava s poteškoćama,
Izvršna direktorica Denise Landman kazala je da je prodaja samo u tom brandu opala za nekoliko postotaka, dok menadžment ističe dizajnerske propuste.
Mi držimo da se radi o strukturnim problemima vezanima uz brand, osobito u odnosu na 30-postotni rast prihoda od prodaje, što ga je objavio brand American Eagle’s Aerie, istaknuo je u četvrtak u izvješću investitorima analitičar Jefferies-a Randy Konik.
Landman odlazi u mirovinu krajem godine, a zamijenit će je Amy Hauk, direktorica prodaje i razvoja proizvoda u još jednoj sastavnici L Brandsa, Bath&Body Works-u. Konik je nepovjerljiv spram novoga vodstva branda.“Pitamo se može li izvršna direktoca bez ekspertize u proizvodnji rublja preuzeti Pink u okolnostima kada treba rješavati probleme prodaje i plasmana proizvoda”, istakao je Konik.
Usto, sve je više nezadovoljnih kupaca proizvoda Victoria’s Secret-a koji se na Facebooku ovoga branda žale na lošu izradu rublja.
Komentari