Sloboda postojanja u zelenoj bočici sa zlatnim zatvaračem

20
Foto/Facebook Harry Styles

Bivši pjevač “One Dirction” znao je čuvenom brandu Gucci nametnuti svoj davno potvrđeni status modne ikone.

Harry Styles već je nekoliko puta bio zaštitno lice kampanja čuvene talijanske marke, koji aktualno predstavlja dvospolni miris francuskog naziva “Mémoire d’une Odeur“/Sjećanje na miris/.

Osmislio ga je Alessandro Michele čiji posljednji “Cruise” modeli začuđuju jedne i oduševljavaju druge, a Styles mu je podario veselost vječitog dječaka, koji s grupom prijatelja,u zemaljskom raju, živi svoje snove. U raskoši rascvjetalog ljeta, seks simbol tinejdžera razdragano šeta poljem u blizini predivnog dvorca Montecavello. Glavna ideja kampanje je osobna sloboda, magičnost bezvremenosti, nepripadnost bilo kakvom tlu ili društvu.
Zamislio sam svijet kao odsjaj mitskog postojanja u kojem je obitelj osobna zajednica, socijalnog okvira u kojem vlada savršena sloboda i gdje su uloge osoba i stvari neodređene. Zamislio sam izvorno sjećanje! Ono je i linija vodilja mirisa Mémoire d’une Odeur, izdiže se putujući kroz vrijeme i prostor. Marka uskače u budućnost, sjećajući se prošlosti, zato miris nema spolnosti, mogu ga upotrebljavati žene i muškarci.”

gucci
Foto/Facebook Harry Styles

Mi koji dugo pamtimo doživljavamo kampanju kao povratak utopije hippy epohe, a Michele je na pariškoj promociji nama novinarima uzbuđeno povjerio neobičan sastav mirisa: rimska kamilica, jasmin latica indijskog koralja, karanfilći cedra, santola i šumskog cvijeća!
Zelena bocica sa zlatnim zatvaracem sadrzi 40ml, po cijeni od 66 eura. Dostupna je na gucci.com.

Džana Mujadžić

Komentari