Naslovnicaa Trend Fashion&Style Njemački Messe Frankfurt zapažen u Parizu

Njemački Messe Frankfurt zapažen u Parizu

11
Podijeli

Fairyland for Fashion” , privlačni događaj koji ujedinjuje sajmove posvećene modnoj industriji porijeklom iz Njemačke: Messe Frankfurt France, okupio je nedavno, blizu 20 000 posjetitelja. Njegov predsjednik Michel Scherpe izjavio je kako je zadovoljan aktualnim periodom i posebnim, pozitivnim ugođajem što ulijeva nadu! Zaključio je kako nema velikih, oblasnih dominacija ali se uspješnost odražava po nacionalitetu, uprkos napetim odnosima u modnoj industriji. Posjetitelji su došli sa svih strana svijeta i u francuske salone, sa preciznim poslovnim trgovinskim idejama i ciljevima.

Ne treba zaboraviti kako svaki kontinent posjeduje blokove nacionalnih, modnih prvaka. Zaključeno je da su i posjetitelji, podijeljeni po nacionalnostima osim Francuske, još uvijek pristalice pariškog koncepta salona Messe Frankfurt, sa povećanjem djelatnosti za 11%. Italija je poslovanje unaprijedila za 5%, Rusija za 7% a Švicarska za 16%, dok zemlje istočne Europe i Skandinavije bilježe vidljiv i značajan napredak. Ne zaostaju ni Indija pa Sjeverna Amerika, Južna Koreja, Libanon dok Kina bilježi poslovni uspjeh isto kao i Hong-Kong, Pakistan ili Indonezija. Zbog zabrinjavajućih, političkih okolnosti, Brasil nije iskoristio svoje potencijale, dok su poslovanja sa Tunisom u porastu. Oceanija i Australija ostaju u okvirima prihvatljivog sa napredkom od 2%.
Saloni Messe Frankfurt nastavljaju slušati i slijediti uspješna trzišta, isto kao i razvijanje ponuda, uvijek u adekvaciji sa brandovima i imageu napredka, posebno u Južnoj Africi, zemlji koja je bila počasna uzvanica prvog izdanja Leatherworlda.

Messe Frankfurt je svjetski prvak organizacije salona, kongresa i događaja. Sa oko 2500 zaposlenih koji djeluju na 30 sitea, ostvaruje godišnju zaradu od skoro 700 milijuna eura. Uspjeh ne izostaje jer se planski upotrebljavaju prednosti sektora i međunarodne distribucije, što dozvoljava podršku ekonomskim interesima klijenata, visoku razinu usluga, ponudu na liniji i preciznu organizaciju. Gamma usluga je velika i sastoji se od iznajmljivanja prostora, građevina, konstrukcije štandova, osobne pomoći, hotelskih prezentacija. Sa sjedištem u Frankfurtu na Majni u vlasništvu je grada za 60%, dok Land Hesse posjeduje 40% aktivnosti.

Džana Mujadžić

Komentari