Nesavršeni u savršenom odijelu – Davor Bruketa novi je ambasador Varteksa

91
Varteks-Davor-Bruketa-1-rgb_1800-1200x801
Varteks/Davor Bruketa

Nakon Mate Rimca i Alana Sumina još jedan nesavršeni muškarac u savršenom Varteksovom odijelu je Davor Bruketa, kreativni direktor, dizajner, predsjednik HURA.

Bruketi Varteksovo odijelo savršeno pristaje, baš kao i manekenska uloga.

Davor je često u avionu, treba odijelo koje se ne gužva i koje može preživjeti sve što nosi dugi radni dan u reklamnoj agenciji. Da se trud isplati govori i činjenica da Bruketa&Žinić&Grey već nekoliko godina ostvaruje stope rasta između 30 i 45% , a polovica prihoda dolazi iz inozemstva. 

Godine 2017. najveća svjetska komunikacijska grupacija WPP investirala je u agenciju do tada poznatu pod imenom Bruketa&Žinić OM, čime ona postaje digitalni i dizajn hub globalne Grey grupe. Godine 2013. agencija je bila je proglašena međunarodnom malom agencijom godine prema selekciji američkog časopisa Advertising Age, a britanski Campaign magazin ju je svrstao među vodeće neovisne agencije na svijetu što je i potaknulo interes WPP-a. Na  globalnom Effie Indexu učinkovitosti 2012. godine Bruketa&Žinić OM je bila druga neovisna agencija na svijetu.

Davor je stalni član New York Cresta Awards žirija te je bio član žirija i drugih prestižnih natjecanja na području tržišnih komunikacija kao što su Red Dot, D&AD London, Effie, New York Festivals, Graphis, Young Guns, Hiiibrand te je prvi iz jugoistočne Europe predsjedao žirijem London International Awards. Redovito drži predavanja za studente dizajna i tržišnih komunikacija u Hrvatskoj i svijetu.

https://www.teklic.hr/trend/fashionistyle/mate-rimac-kao-odlicna-reklama-za-varteks-odijela/

Komentari