Modna kolekcija “Crveni tepih”

22

Odgovorna moda je stigla i na Festival u Cannesu, zahvaljujuci brandu nazvanom “17h10” impozirajući “upcycling”, kao poseban izazov.
Mlada marka specijalizirana za šivanje ženskih odijela i kostima,
upotrijebila je osobno predstavljanje čuvenog ružičastog prekrivača, za vrijeme jednog uspinjanja stubama, poznate Palace festivala.
Ako su pogledi uvijek okrenuti prema službenom, natjecateljskom
programu, skupocijenim haljinama poznatih kreatora, koji se smjenjuju bez prestanka na Croisette, crveni tepih je svake godine -isti! Za 72 izdanje najpoznatije, svjetske smotre sedme umjetnosti, label “17h10” izlazi pod svjetla reflektora i foto aparata, zahvaljujuci tepihu koji se mijenja tri puta dnevno! Upotrijebljena je vrijedna ali nepoznata okolnost, za predstavljanje “upcyclirane” haljine. Oprava izmedju kostima i večernje toalete, zamišljena je i ostvarena uz pomoć kreatorice Bénédicte Vernier a povjerena poznatoj “influentici” Fadeli Mecheri, koju na Instagramu prati oko 94 000 korisnika.

Mecheri u Cannesu
CANNES, FRANCE – (Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images)

Za izradu haljine upotrijebljen je prošlogodišnji tepih festivala, dobro očišćen i prerađen.
Marka “17h10” se ovdje ne zaustavlja, obračajući se svim ženama,
drugačijim modelima iz kolekcije “Crveni tepih”, ostvarenim od vunene posteljine, pokupljene u tvornicama konfekcije, dok su postave napravljene od recikliranih konzervi Coca-Cole. Odjeća kolekcije “Crveni tepih” se prodaje po početnoj cijeni od 520 eura.

Amélie Delacour i Caroline Rey su pokrenule brand prošle godine,
uputivši ga ženama u potrazi za suvremenom radnom ali i odjećom za zabavu. Posebnu prednost predstavlja okolnost da je prilagođen svim, tjelesnim morfologijama pa veoma tražen.

Džana Mujadžić

Komentari