LivingZara  – Novi projekt omiljenog high street brenda

18
Instagram LivingZara
Photo: Instagram LivingZara

Prema podacima nekoliko istraživanja brend Zara opasno vodi naspram ostalih high street brendova. Popularnost raste, a time se razvijaju i nove ideje koje će pomoći kupcima da što više i bolje upoznaju njihove proizvode. Ovih dana upravo u tom tonu, izašao je novi projekt – LivingZara, koji spaja najpopularniji high street brend – Zara, najpopularniju mrežu među mlađim osobama – Instagram i najpopularniji način oglašavanja proizvoda – Influencere.

Riječ je o Instagram profilu LivingZara, koji će svakog tjedna ugostiti novu skupinu influencera koji će voditi profil potpuno prema vlastitim preferencama i stilu istovremeno promovirajući Zarine odjevne komade, ali i sve ostale lifestyle teme. Odjeća će direktno biti dostupna za kupovinu putem Instagrama, što će ubrzati sam proces kupnje onoga što vam se sviđa.

Moramo priznati ova ideja čini nam se zaista originalna i vjerujemo da će ovim putem Zara uspjeti stvoriti pravu zajednicu obožavatelja.

 

Komentari