Kompletna prodaja Zare i drugih Inditex brendova seli na internet

1206

Prodaja Zare i drugih Inditex brendova kroz nepune dvije godine seli na Internet.
Pablo Isla, predsjednik i direktor kompanije Inditex, najavio je da će do 2020. godine kompletna prodaja Zare i drugih Inditex brendova preseliti na internet.
Inditex brendovi su
Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Uterque i prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih trgovina.
Isla je novinarima u utorak u Milanu najavio da će sustav naručivanja odjeće putem interneta i pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine, ali im je namjera Inditexove brendove učiniti dostupnima i na onim tržištima na kojima još uvijek nemaju nijednu fizičku trgovinu.
Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima širom svijeta, čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine“, objavio je Pablo Isla objasnivši kako im je cilj poboljšati iskustvo kupaca.
Udružujući snage s tehnološkim kompanijama Isla je odlučio testirati nove metode upravljanja zalihama te je naglasio kako je njihov proces proizvodnje usmjeren na ekološku učinkovitost što, između ostaloga, uključuje povećanu uštedu energije i vode u svim dijelovima poslovanja od proizvodnje i logistike do proizvoda.

Komentari