Poznata dizajnerska marka Burberry, po mišljenju mnogih dama i muškaraca koji drže do odijevanja u skupe komade, ima bezvremenski dizajn za koji vrijedi potrošiti nekoliko tisuća više od prave vrijednosti komada odjeće ili modnog dodatka.
Međutim, nedavni izvještaji govore kako je luksuzna marka odjeće spalila više od 36,5 milijuna dolara vrijednu odjeću proizvedenu u 2017. godini. Ovo im naime nije prva godina ovakvog principa poslovanja. U zadnjih pet godina Burberry je istim načinom uništio 65 milijuna dolara vrijedne proizvode.
Iz Burberryja javljaju kako se proizvodi te marke uništavaju kako bi spriječili prodavanje previše komada po sniženim cijenama i „krivim ljudima“ na crnom tržištu. Također, izjavili su kako se proizvodi spaljuju na pažljivi način, što je prihvatljiva alternativa za minimiziranje otpada.
Važno je napomenuti kako Burberry nije jedina marka koja redovito prakticira spaljivanje odjeće. Rade to i mnoge druge poznate marke poput high streeet brenda H&M.
Komentari