Koliko se često događa u pariškoj, modnoj sredini, marka “Le Luco” je nastala zahvaljujući jednom susretu.
Hélène Carrence, dizajnerica i kreativna direktorica je strašna pobornica “čistih linija”! Nathalie Colas predsjednica i marketinška direktorica posjeduje dar za inovaciju.
Obje su smjele i hrabre, proročanskog duha pa znaju kako se ostvaruje modni uspjeh. Shvatile su da ih zajednički smisao za lijepo i kvalitetno može daleko odvesti pa su odlučile lansirati torbice nazvane “Le Luco”, po nadimku koji stanovnici lijeve obale Grada svjetlosti daju čuvenom vrtu Luxembourg.
Aktualnih šest modela predivnih torbica koje se cijene od 660 do 1200 eura, ručno su stvorili francuski obrtnici visoke mode.
Nijanse podsjećaju na prirodne tonove: oker, smeđe, puderasto roza…a torbice su dobile funkcionalna imena “Court Carré”/Kratko četvrtasto/, minimalističkog stila, četvrtaste i polivalentne sa tri nastavka.
Izrazito geometrijski model, piramidalan i arhitektonski”Totem” je jednostavan, posebnog profila i jako ravan. “Ravnoteža” odražava parišku eleganciju, a “Morning Run”je terenski model dinamičnog duha.
Zabavni naziv torbice “Veliki Široki” dolazi od njezine prostranosti ali i okolnosti da nalikuje jedrenjacima koji plove najvećom, središnjom fontanom poznatog vrta.
Sve torbice branda “Le Luco” su pomno osmišljene tako da odgovaraju oblicima tijela. Skoro su bestežinske, sofisticiranih prošiva i rafiniranih prošiva. Sačuvale su osobitost ruke koja ih je ostvarila.
Džana Mujadžić
Komentari