Dubrovnik dobio svoju bočicu Coca-Cole

Uz Dubrovnik, na bočicama Coca-Cole nalaze se još Rim i London. Pariz i Venecija nisu prošli uži izbor.

1172

Da je Dubrovnik odavno postao svjetski brand, to već znamo, no sada je prepoznat i od strane američke multinacionalne kompanije Coca-Cola. Posebno dizajnirana bočica Coca-Cole s vizurom Dubrovnika predstavljena je u Lazaretima jučer, 27. lipnja 2016., a u prodaji će se naći već od 1. srpnja.

Uz Dubrovnik, na bočicama popularnog napitka nalaze se još Rim i London. Pariz i Venecija također su sudjelovali u natjecanju, no nisu prošli uži izbor.

Ovaj poklon je simboličan ali prelijep, jer da bi nešto bilo lijepo ne treba istovremeno biti grandiozno. Baš kako Coca Cola nema bocu od pet litara tako ni Dubrovnik nije grad od pet milijuna stanovnika. Promatramo Coca Colu našim dugoročnim partnerima jer Dubrovnik zaslužuje biti u društvu najvećih svjetskih brandova, što smo brojnim suradnjama posljednjih sedam godina i pokazali“, rekao je gradonačelnik Andro Vlahušić uz zahvalu predstavnicima hrvatske Coca Cole na “enormno teškom radu kroz proteklih par godina kako bi nagovorili središnji ured u Atlanti da u okviru promotivne aktivnosti izaberu Dubrovnik“.

Gradonačelnik Andro Vlahušić i Jakša Maganić
Gradonačelnik Andro Vlahušić i Jakša Maganić

Ovo nije prvi put da se Coca-Cola i Grad Dubrovnik povezuju, podsjeća regionalni rukovoditelj prodaje Jakša Maganić. Naime, prije 15 godina staklenu je bočicu Coca-Cole krasila naljepnica koju su osmislili dubrovački dizajneri, dok se postotak od prodaje usmjerio ka obnovi Kneževa dvora u Dubrovniku.

Od 1. srpnja dubrovačke bočice Coca-Cole moći će se kupiti u suvenirnicama i ugostiteljskim objektima na području Dubrovnika.

Dubrovnik i dalje nastavlja izvrsno promovirati Hrvatsku i hrvatski turizam. Čestitamo na suradnji s Coca-Colom!

Foto: dubrovnik.hr

Komentari