‘Delikatan, autentičan, karizmatičan’: Dolce & Gabbana lansira parfem za pse od 99 €

136
pas

Ako aksiom da je pas čovjekov najbolji prijatelj ima imalo vjerodostojnosti, Dolce & Gabbana ga je sada uzdigao predstavljanjem svog najnovijeg parfema: maglicom za pse.

Ali RSPCA je upozorio da se ne petlja s prirodnim mirisom psa jer bi to moglo omesti njihovu sposobnost povezivanja s okolinom.

“Bezuvjetna ljubav”, “vjeran” i “razigran” neke su od riječi u središtu najnovije kampanje talijanske modne kuće za novu mirisnu maglicu za pse bez alkohola.

“Ja sam nježan, autentičan, karizmatičan”, počinje reklama dok se gleda snimka fino njegovanog jazavčara, čivave i bišona koji sjede na stolcu. “Jer ja nisam samo pas, ja sam Fefé.”

Za 99 eura vlasnici pasa mogu svojim psima dati “tople note” ylang ylanga, mošusa i sandalovine. Nova luksuzna maglica za pse ima 24-karatnu pozlaćenu šapu na staklenoj bočici, a kupcima se nudi ekskluzivna Dolce & Gabbana ogrlica za pse.

Međutim, viša znanstvena časnica RSPCA-e Alice Potter rekla je: “Ponekad se psi mogu antropomorfizirati i granice mogu postati nejasne između onoga što psi vole i onoga što mi, kao ljudi, mislimo da će im se svidjeti.”

Potter je dodala: “Psi se oslanjaju na svoje osjetilo mirisa za komunikaciju i interakciju s okolinom, kao i s ljudima i drugim životinjama u njoj. Stoga savjetujemo da se izbjegavaju proizvodi s jakim mirisima kao što su parfemi ili sprejevi, pogotovo jer neki mirisi mogu biti jako neugodni za pse.”

Postoji li tržište za Fefé – parfemu koji je nazvan po psu suosnivača brenda Domenica Dolcea – ostaje za vidjeti.

„Odmah distribuiramo Fefé diljem Europe, u SAD-u, a zatim ćemo se, malo po malo, širiti; već je dostupan online,” rekao je Stefano Gabbana, drugi suosnivač brenda, za talijanske novine Corriere della Sera. “Tržište je dobro reagiralo; svi su poludjeli na objavu.”

Mirisi za pse teško da su novi, ali uzlet vrhunske modne kuće je prvi. Očekuje se da će do 2030. globalna industrija kućnih ljubimaca – uključujući veterinarsku njegu, hranu za kućne ljubimce i farmaceutske proizvode među ostalima – narasti na 500 milijardi dolara s godišnjih 320 milijardi dolara, navodi se u izvješću Bloomberga iz 2023. godine.

Diana Rosero-Pena, Bloombergova analitičarka i koautorica izvješća, rekla je: “Svjedoci smo velikog porasta potrošačke potrošnje na kućne ljubimce i očekujemo da će se to nastaviti do 2030. Potrošači su spremni platiti više za artikle za svoje kućne ljubimce.”

Izvor: The Guardian

Komentari