Uvijek privlačna i mlada, Barbie se umnožila zahvaljujući novoj kampanji koja služi za poboljšanje prodaje. Akcija ima za cilj plasirati Barbie na sve horizonte planete, zahvaljujući drugačijem, prirodnijem i prihvatljivijem izgledu. Mattel je revolucionizirao tržište igračaka savršenom lutkom, idiličnih razmjera 90-60-90, koje su usvojile manekenke i glumice. Idealizirana lutka više nije u modi, pa dobiva nove proporcije. Ostvarena su četiri modela Barbie koja je viša od klasične, zatim tamne puti, pa oblija i najzad, mnogo niža. Nove lutke su već komercijalizirane u američkom e-shopu. U Europi će biti dostupne početkom ožujka.

“Sretni smo zbog ostvarene evolucije, jer novi modeli Barbie predstavljaju refleksiju svijeta koji okružuje male djevojčice, isto kao i različiti odjevni stilovi koji približavaju igračku djeci,koja je bolje prihvaćaju i razumiju”- izjavila je Evelyn Mazzocco, dopredsjednica globalne prodaje.

Napravljen je i dron s likom lutke pa ona leti, mijenja pravac i visinu. U Parizu se početkom ožujka otvara izložba posvećena lutki-zvijezdi i njezinim promjenama. Mattel je od prošle godine nastoji pomladiti te postaje super junakinja, odjevena u ronilačku opremu. Posljednja kampanja predstavlja kamion u prirodnoj veličini, koji kruži mnoštvom zemalja predstavljajući kreativni atelje, kao i film. Mattel nastoji svim sredstvima ublažiti popularnost “Lego Friends”, legoa u pastelnim bojama koji očarava djevojčice. Barbie je ozbiljno ugrožena i Snježnom kraljicom i drugim Disneyevim princezama, danas unovčenim kod marke Hasbro.

Kampanja je učinila da se prodaja stabilizira, pa će 2016. označiti novo osvajanje tržišta.

Džana Mujadžić