Ako može Lanvin za H&M, zašto ne mogu naši dizajneri za RIO

86

Domaća modna scena ojačala je, modna događanja sve su češća, sve se više afirmiraju domaći dizajneri te postaju “must have” , no još uvijek nema povezanosti s hrvatskom tekstilnom, obućarskom ili kožnom industrijom, a da ne govorimo o industriji satova. Novi projekt pod vodstvom Vinka Filipića, Fashion.hr Industrija okupio je poznate hrvatske dizajnere s ciljem oživljavanja navedenih industrija, kako se ne bi ponovio slučaj Kamensko.

Tako, Robert Sever preuzima ulogu kreativnog direktora posebne linije modnih dodataka za kuću San Peter, Zoran Mrvoš preuzima ulogu glavnog dizajnera za posebnu žensku pret-a-porter liniju kuće Rio Rijeka, dok će Ivica Klarić za istu kuću raditi kao glavni dizajner muške pret-a-porter linije.

Igor Galaš bit će glavni dizajner pret-a-porter linije unutar kuće MK Arena, Juraj Zigman i Anamarija Ricov preuzimaju uloge glavnih dizajnera za posebne linije obuće i odjeće unutar kuće Bambi, s tim da će Zigman biti i glavni dizajner za liniju satova tvrtke Marli.

Filipić ističe: ‘Javnost je svjedok kako već sezonama promatramo medijski rast i interes raznih domaćih modnih projekata dok se u isto vrijeme događa pad hrvatske tekstilne industrije. Ta nelogičnost koja za posljedicu ima ‘teatar apsurda’ u zemlji gdje moda iskače na svakom koraku, a mnoge tvornice odlaze u stečaj, natjerala nas je da uz potporu državnih institucija promijenimo stanje stvari i postavimo na noge nešto što će se s ponosom moći nazvati ‘hrvatska modna industrija”, kazao je začetnik ovog projekta.

Više se hrvatskim dizajnerima neće moći osporiti previsoke cijene, budući da će u suradnji s hrvatskom industrijom, moći proizvoditi puno više i time biti konkurentni i dostupni širokom krugu ljudi. Na taj način ne samo da se popularizira hrvatski dizajn i hrvatske kreatore, hrvatski kreatori već se oživljava industrija.

Foto: Pixsell

Komentari