Ako je vjerovati podacima organizatora, prodaja ulaznica za ovogodišnji Ultra Europe festival bilježi rekordne rezultate. Tijekom sedam dana događaja oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja svijeta plesat će uz glazbu više od 120 DJ-a svijeta na 8 festivalskih pozornica.

Među novim najavljenim imenima izdvajaju se Paul Van Dyk, Jamie Jones, Solomun, Marco Carola, Dash Berlin, Blau, Apollonia, Chaim, Flosstradamus, Guy Greber, Harvardbass, Hot Since 82, The Chainsmokers, Markus Schulz, Nic Fanciulli, Orjan Nilsen, Sasha, Umek i w&W.

Ultra Europe je najveće događanje u organizaciji tvrtke Ultra Worldwide nakon matičnog Ultra Music Festivala u Miamiju, koji se održava već 16 godina zaredom. Osim u Hrvatskoj i SAD-u, Ultra se kao brand etablirao u Japanu, Južnoj Africi, Koreji i Tajlandu, a u planu su i Makao te Bali.

S investicijom od 100 milijuna kuna u 5 godina, Ultra Europe predstavlja jedno od najznačajnjjih ulaganja u ovdašnji turizam i industriju zabave.

Potencijal i pozitivan utjecaj festivala na turističke i gospodarske rezultate, ali i imidž Hrvatske, prepoznat je od strane domaćih institucija, pa uz njihovu podršku, organizatori namjeravaju produžiti trajanje ugovora o održavanju u Hrvatskoj do 2022., pet godina više od prvotnog plana. To bi ujedno značilo generiranje oko 500 milijuna kuna dodatne potrošnje godišnje.

Osim sunca, mora i glazbe, festival inozemnim gostima nudi otkrivanje hrvatske obale kao vrhunske turističke destinacije i pridonosi stvaranju drugačije slike i novih motiva za dolazak, što je u vremenima iznimne turističke konkurentnosti itekako bitno.

Da ne ostane sve na turistima: interes za festival postoji i među domaćom publikom, koja je već pokupovala prvi kontingent regionalnih ulaznica, od danas je u prodaji i drugi, a od 18. svibnja u prodaji će biti i jednodnevne ulaznice po cijeni od 575kn. Od 1. lipnja bit će moguće kupovati ulaznice na tri rate ukoliko se kupuju online. Ulaznice za party na Hvaru – Ultra Beach – gotovo su rasprodane – ostalo ih je još samo 500, a mogu se kupiti na ultraeurope.com.

Novost među sponzorima ove godine je Hrvatski Telekom, koji će festival podržati pokroviteljstvom, uslugama i telekomunikacijskom infrastrukturom, a za sve one koji se neće naći na Poljudu, dobra je vijest da će ovogodišnja Ultra biti ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem tportala.

http://ultraeurope.com

B.Ž.