Naslovnicaa Nesvrstano Mala zemlja, veliki snovi – Vatreni u finalu osvojili srebro zlatnoga sjaja...

Mala zemlja, veliki snovi – Vatreni u finalu osvojili srebro zlatnoga sjaja i divljenje cijeloga svijeta

74
Podijeli

Izuzetan nastup naših Vatrenih na Svjetskom nogometnom prvenstvu i osvajanje naslova viceprvaka značajno je pridonijelo promociji Hrvatske. Vrhunac je bila finalna utakmica protiv Francuske.

Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web stranice koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, a najviše posjeta zabilježeno je iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Za tu je prigodu kreirana i posebna inačica slogana hrvatskog turizma „Croatia Full of excellent players“.

Skraćena verzija promotivnog videa Ambasadori hrvatskog turizma, u kojoj se pojavljuju Modrić, Rakitić, Mandžukić, Lovren i Kovačić, bila je okosnica promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama i novim medijima. Tako je povodom finalne utakmice odlično prihvaćena promotivna kampanja na YouTube te na Facebooku i Instagramu. Fokus je bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve, a kampanja je dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska. Riječ je o zemljama u kojima naši nogometaši igraju za velike klubove, istodobno važnima za hrvatski turizam. Rezultati su fantastični, gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2.5 milijuna ljudi, a više od milijun ljudi je promotivnu objavu HTZ-a komentiralo, podijelilo ili lajkalo.

Odlične rezultate bilježe i organski postovi HTZ-a na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Na globalnoj Facebook stranici u nekoliko sati ostvaren je doseg od 2.5 milijuna ljudi, a kada se tome pridoda doseg ostvaren na ostalim Facebook stranicama kreiranim zasebno po tržištima, doseg je pet milijuna ljudi. Na ovoj društvenoj mreži, na kojoj je u samo jednom danu zabilježeno više od 9000 novih fanova, najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj „školi“ kako postati hrvatski navijač u sedam koraka. Odlične rezultate bilježi i objava koja je nastala u suradnji s Great British Chefs, a koja je promovirala hrvatsku eno-gastronomiju kroz pripremu najboljeg hrvatskog jela za nogometno prvenstvo od strane vrhunskog britanskog chefa Toma Browna.

Na Instagramu kanal HTZ-a posjetilo je više od 8.5 milijuna fanova, a samo na Twitteru je ostvareno gotovo 3 milijuna impresija. Promotivni video na ovoj društvenoj mreži vidjelo je više od milijun ljudi.
“Hrvatska možda nije osvojila Svjetsko prvenstvo u nogometu, ali svijet svakako jest. Ponosni smo na naše igrače te im neizmjerno i veliko hvala što su ponovno dokazali da su najbolji ambasadori hrvatskog turizma“, poručio je Staničić.

Komentari