Koje su turističke prednosti Rijeke?

978
Botel
Andrej Kušeta, Petar Škarpa, Vojko Obersnel i Luana Amura

Na konferenciji za medije održanoj danas u prostorima Botela Marina, predstavnici Grada i Turističke zajednice grada Rijeke predstavili su turističke rezultate  Rijeke 2014. godine, te prva tri mjeseca 2015. O turističkim rezultatima prvi je govorio gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel te odmah na početku istaknuo kako je ponosan na do sada učinjeno.

Govoriti o turizmu u Rijeci bilo je ‘bogohulno’

‘Uvijek je lijepo govoriti o lijepome, pa ćemo se danas tako malo hvaliti. Svakako imamo dobre razloge za to.’, počeo je gradonačelnik te nastavio kako je do prije 10 godina bilo gotovo ‘bogohulno’ u Rijeci govoriti o turizmu i turističkim rezultatima. ‘Danas zato zahvaljujući dobroj suradnji, osmišljenoj strategiji i kontinuiranom radu mogu reći da je Rijeka apsolutni šampion Primorsko- goranske županije u prošloj godini.’ Obersnel je najavio i skorašnje otvorenje 14. po redu hostela na području grada, i to na Pećinama te istaknuo kako je više od pola turista koji posjete Rijeku po starosti ispod 40 godina. ‘Danas iznajmljivači u Rijeci imaju popunjenost od 80 do 200 dana u godini, a apsolutni rekorder je (također prisutna) privatna iznajmljivačica Luana Amura s čak 236 dana u godini.

Apsolutne brojke još su uvijek male

Ako govorimo o apsolutnim brojkama, one su još uvijek relativno male, ali optimizam nam daje trend unutar posljednjih nekoliko godina, nastavio je Obersnel te zaključio kako je i dalje stoji pri tome da turizam ne treba biti glavna gospodarska grana grada na Rječini, no kako bi svakako bilo šteta ne iskoristiti potencijale grada i u tom smislu. uređenje Riječke luke, Staroga grada, gradnja sportskih objekata glavni su ‘aduti’ Rijeke, pa je izuzetno važno da se na tome temelji i strategija popularizacije Rijeke kao turističke destinacije.

Rijeka radi svih 12 mjeseci

Direktor TZ grada Rijeke Petar Škarpa pohvalio se činjenicom da je Rijeka u prva tri mjeseca ove godine ostvarila 35 % više noćenja nego prošle, a u dvije godine ukupno povećala dolaske za 60 %, kao i broj noćenja za 75%. ‘Rijeka ne radi samo ljeti, Rijeka radi 12 mjeseci u godini i na tome inzistiramo- održati kvalitetu ponude tijekom svih 12 mjeseci.’ rekao je Škarpa. Govoreći još konkretnije, Škarpa je kazao kako je Grad Rijeka ostvario nešto preko 27 tisuća noćenja u prva 3 mjeseca ove godine, te to usporedio sa 2013. kada je ta brojka bila svega 15 tisuća.

Bolet nagrade
Najbolja privatna iznajmljivačica Luana Amura

 

Gosti se rado vraćaju u Rijeku

Iz osobnog iskustva, turizam u Rijeci prokomentirala je najbolja privatna iznajmljivačica Luana Amura, te istaknula kako niti njezini kreveti ne bi bili popunjeni da nema manifestacija i dobrog rada cjelokupne zajednice. ‘Da nema regata, šetnjica, karnevala, turisti sigurno ne bi došli sami po sebi. Po mojem iskustvu, gosti se jako rado i često vraćaju u Rijeku. Jako je važno reći i da kapaciteta ipak nedostaje. Što više hotela, hostela, privatnog smještaja, to bolje svima nama. Nismo konkurencija i svatko ima svoj profil gostiju. Bitna je suradnja i međusobna podrška.’

Perspektiva zdravstvenog turizma

Andrej Kušeta kao predstavnik hostela Botel Marina nadovezao se i rekao kako je riječ o relativno novom, neistraženom projektu, te kako vjeruje u još bolje rezultate u sljedećim razdobljima. Kušeta je istaknuo još jednu važnu činjenicu te rekao kako je od gostiju hostela, čak 20- ak posto pripada tzv. dentalnom turizmu. Riječ je o potencijalnu kojeg treba razvijati i kojeg itekako moramo biti svjesni.’

Lana Klobas

Komentari