Kampanja HTZ “Epic Week in Croatia III” ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi

Nakon Poljakinje Ewe i Talijanke Ilarie, svoj odmor iz snova u Hrvatskoj osvojila je Britanka Sophia koja poručuje „See you soon“

38

Rezultat trećeg nastavka “Epic week in Croatia III”, promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice provedene na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest  doseg je od 50 milijuna ljudi te preko 60 tisuća novih fanova na ovim društvenim mrežama.

„Riječ je o promotivnoj kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i turista da kreiraju svoj odmor iz snova koji će provesti upravo u Hrvatskoj. U sklopu kampanje kreirana je nagradna igra kroz listu aktivnosti koje turist može doživjeti u Hrvatskoj. Cilj nam je prikazati Hrvatsku kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći zanimljivosti za sebe. Odlični rezultati ove kreativne i interaktivne kampanje, ali i nagradne igre posebno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Belgiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Češkoj i Skandinaviji potvrđuju popularnost Hrvatske na međunarodnom tržištu“, kazao je Kristijan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Treći „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti  preko webstranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to kroz 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj. Ideja kampanje i nagradne igre odabir je  top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova. Sudionici su mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele isprobati za svog boravka u Hrvatskoj. U nagradnoj igri ove je godine sudjelovalo preko 12 tisuća fanova, koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama. U veliko finale ušli su oni s najviše lajkova, a glavnu je nagradu, odmor iz snova osvojila Sophia iz Velike Britanije. Zahvaljujući originalnoj video objavi koju je osmislila Sophia će i zamišljeno i doživjeti u Hrvatskoj. Odabrala je vožnju kajakom po karlovačkim rijekama, paragliding u Istri, zipline u Omišu, obilazak slapova Krke, a da je već spremna za svoj odmor pokazala je zavidnim znanjem hrvatskih regija, kulture, hrane, a naučila je čak i riječi hrvatske himne.

U prvoj inačici ove odlično prihvaćene promotivne kampanje, provedenoj u proljeće prošle godine kada je pobijedila Ewa iz Poljske, ostvaren je doseg od 13 milijuna ljudi. Privukla je više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice. Drugi nastavak pokrenut je u jesen 2017. godine te je ostvario još bolje rezultate, odnosno doseg od 40 milijuna ljudi te više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama, a u Hrvatskoj je svoj odmor iz snova provela Ilaria iz Italije. Sada nam kao dobitnica nagrade stiže Britanka Sophia, koja poručuje „See you soon…..!“

Komentari