Kako djeca tumače modne kampanje

79

Yolanda Dominguez umjetnica je koja se bavi propitivanjem društva i nejednakosti među pojedinim skupinama, a na tom je tragu i njen recentni projekt Niños vs. Moda, koji uključuje grupu osmogodišnjaka i njihovo tumačenje modnih kampanja globalno poznatih brendova.

Neke su reakcije isprva smiješne, no uskoro ukazuju na uzorak zbog kojeg bi se mogla postaviti neka ozbiljna pitanja. Naime, žene su u modnoj industriji prikazane kao premršave, tužme, gladne, deformirane i bolesne, dok su muškarci agenti, šefovi, studenti sveučilišta i budući uspješni ljudi. Samim tim, muškarci su u očima djece oni čijim ulogama treba težiti u životu, dok ženama treba ponuditi pomoć.

Otkrivaju li kampanje neke skrivene poruke i koliko je uopće takav imidž pogodan za kampanje povezane s luksuzom i glamurom? Na koncu, koliko takve poruke utječu na dječju percepciju društva i njihove odluke u, primjerice, izboru edukacije? Pitanja je pregršt, vrijeme je možda da se potraže odgovori…

Komentari