Ima li Rijeka svoj brand?

Identitet grada, koji između ostalog predstavlja prepoznatljivost i različitost, iznimno je važna tema o kojoj bi se trebalo više govoriti.

192

Hrvatska narodna stranka podružnica Rijeka i Autonomna regionalna stranka podružnica Rijeka, odnosno njihovi predsjednici dr.sc. Juraj Bukša i Aljoša Bratus, održali su tiskovnu konferenciju upravo na temu “Identitet grada Rijeke – imamo li svoj brand?”

Ove dvije stranke pokreću novu inicijativu za Vodu kao riječki brand. Vodu kao ono što povezuje Rijeku i Riječane. Brand koji se odražava i u imenu grada, a identitet grada jest voda. Čista, pitka te nadaleko čuvena i poznata RIJEČKA VODA.

Predlaže se 51 riječka špina, odnosno postavljanje 51 špine s pitkom vodom u širem centru grada – 51 špina po pozivnom broju 051. Svaka špina imala bi svoju priču o vodi, o potoku, o kvartu ili o ulici gdje je postavljena.

rijeka spina 2

Time se dobija priča o gradu Rijeci i o čuvenoj riječkoj vodi, priču o gradu gdje ne možeš biti žedan, o gradu koji je ponosan na svoju vodu. Uz malo truda i volje priča koja se itekako može marketinški inskoristiti.

Građani bi dobili mjesta na kojima se mogu osvježiti riječkom vodom, a ukrašavanje i uređenje špina bi mogle osmisliti Škola za primijenjenu umjetnost, Akademija primijenjenih umjetnosti te cijeli niz likovnih i umjetničkih udruga, te tako biti dio umjetničkog izražaja koji će godinama krasiti grad.

Postoji i prostor za osmišljavanje cijelog niza drugih proizvoda poput riječke čaša, riječke boce, knjige o vodi. Dizajn svih tih proizvoda mogu osmisliti upravo Riječani, pa su svi i pozvani da podrže ovu inicijativu: građani, političke stranke, intelektualci, udruge, turistička zajednica i turistički djelatnici…

Ostavite i vi svoj komentar, kako vam se čini ova inicijativa?

B.Ž.

Komentari