Zdravi ljetni zalogaji: niskokalorična hrana koja nas čini sitima

Istraživanja su pokazala da na osjećaj sitosti najveći utjecaj ima volumen hrane, a ne, kako se donedavno mislilo, kalorije

202

Većina dijeta se završava radi neprestanog osjećaja gladi, a svi znamo da je gotovo nemoguće nesmetano obavljati svakodnevne aktivnosti i intenzivno vježbati ako nam svako malo zakruli u želucu. Zbog toga je važno, da pri mršavljenju posegnemo za hranom u velikoj količini, ali i niske kalorijske vrijednosti. Naime, nedavna istraživanja su pokazala kako na osjećaj sitosti najveći utjecaj ima upravo volumen, a ne kalorijska vrijednost hrane.

Ako za primjer uzmemo usporedbu špageta i mahuna, moguće je vidjeti da 100 g špageta sadrži približno 70g ugljikohidrata, dok ista količina mahuna sadrži samo 7 g ugljikohidrata, od kojih je približno pola vlakana. Da bi dosegli jednaku vrijednost ugljikohidrata, možemo pojesti 10x više mahuna nego špageta. Dodatni plus je i u tome da jedući mahune jedete „zdjelu zdravlja“, što se za špagete a bolonjskim umakom ne može sa sigurnošću reći.

Stoga, za fit i zdravo ljeto preporučamo povrće i bjelančevine. Iako, bitno je znati da nisu niti sve vrste povrća i bjelančevina preporučljivi. Od povrća se preporuča izbjegavati kukuruz, grah i krumpir u većim količinama, dok u ostatku povrća možete uživati bezbrižno. Kod hrane bogate bjelančevinama, potrebno je malo više pažljivosti, preporuča se izbjegavanje masnog mesa, kod jaja se preporuča umjerena konzumacija žutanjaka, dok se bjelanjaka može pojesti u neograničenim količinama. Kako bi utažili glad između obroka, bez grižnje savjesti posegnite za slasnim proteinskim shakeom.

 

 

 

Komentari