Zakasnili ste zbog Arrive – kako povratiti svoj novac

29

Na popularno zvanoj Žabici, odnosno riječkom autobusnom kolodvoru na dan se izmijene brojne autobusne linije jednog od najvećih europskih autobusnih prijevoznika koji djeluje i u Rijeci -Arrive. Putujete li iz Rijeke i na putu trebate presjesti, najvažnije je da autobusi ne kasne kako biste stigli obaviti premještaj. Međutim, što učiniti kad autobus iz Rijeke ne stigne stići na odredište s kojeg morate ubrzo krenuti drugim autobusom?

Upravo je to doživjela naša sugovornica Maja P. koja je iz Rijeke putovala do Požege, što znači da je do Zagreba išla Arrivom, a onda je trebala presjesti na autobus do Požege koji je polazio pola sata kasnije od predviđenog dolaska autobusa iz Rijeke. No spletom okolnosti autobus se zadržao na putu i bilo je jasno da neće stići na drugi autobus, odnosno da će autobus iz Rijeke kasniti više od pola sata.

Na kraju je u Zagreb stigla sat vremena kasnije nego što je bilo predviđeno pa se trebala ukrcati na sljedeći autobus za Požegu. No to je značilo da treba kupiti i novu kartu iako je već platila jednu, i to iz razloga što ju je kupila preko interneta, a inače bi platila samo novu rezervaciju.

Zato je zatražila povrat novca, što je također trebala napraviti online, točnije ispunjavanjem obrasca koji se može preuzeti na Arrivinim stranicama. S navedenim razlogom traženja povrata naknade i svojim podacima obrazac se pošalje na njihovu e-mail adresu.

“Na odgovor sam čekala oko tjedan dana i dobila sam poruku da će mi zahtjev biti poslan na razmatranje. Nakon toga je prošlo opet oko tjedan dana dok mi nije novac sjeo na račun”, otkrila je Maja.

arriva reklamacije

Povrat novca na ovakav način prema Arrivinom pravilniku vrši se prilikom kupnje karte preko interneta, dok se kupnjom karte na blagajni reklamacija podnosi na Arrivinom pultu za informacije na autobusnim kolodvorima, gdje se dobiva povrat novca na ruke.

Povrat novca putnici mogu zatražiti i prilikom kašnjenja autobusa na odredište više od sat vremena, a postupak je isti.

“Povrat naknade za prijevoz vrši se isključivo prema članku 9. Općih uvjeta prijevoza prijevoznika Autotrans, osim u slučajevima First minute kupnje pri čemu vrijede specifični uvjeti First minute prodaje voznih karata”, stoji u Općim uvjetima prijevoza.

Usprkos nastalom problemu Maja je uspjela povratiti iznos na svojoj kartici, no to ne bi napravila da nije tijekom vožnje koja se oduljila, prilikom viška slobodnog vremena, proučila pravilnik autobusne usluge, koji mnogi korisnici ne poznaju, stoga ni ne zahtijevaju povrat novca iako imaju pravo na to.

“Uglavnom sam zadovoljna povratom novca, moglo je samo biti brže, a ne da dva tjedna čekam da “računovodstvo obradi zahtjev”. No treba svakako iskoristiti to pravo koje imamo kao putnici”, zaključuje Maja.

 

Komentari