Victoria Secret vježbe za stražnjicu i noge

124
Victoria Secret kupaći kostimi
Photo: Victoria Secret

Kreće toplije vrijeme koje će nas primorati na skidanje zimskih komada odjeće. Ako se poput nas pomalo i plašite toga, isprobajte ovih nekoliko jednostavnih vježbi, koje preporučuju treneri Victoria Secret modela. Vježbe možete raditi u svojim domovima, ali i u prirodi bez dodatnih rekvizita, samo pripazite na pravilnost njihovog izvođenja.

1. Stanite u iskorak tako da s desnom nogom stanete na uzvišenje kako je prikazano ispod. Krenite tijelom prema tlu doticajući desnom rukom lijevo stopalo, a zatim se polako vratite u početni položaj.

2. Ako nemate klupicu, ovu vježbu možete raditi i na podu. Stanite u položaj kako je prikazano ispod, pazeći pritom da ruke i noge budu okomite na pod. Lijevu nogu zategnite i ispružite vaše stopalo, zatim pomičite nogu s lijeve strane prema gore te zatim udesno, križajući suprotnu nogu. Pripazite da su vam mišići leđa, trbuha i nogu zategnuti i u pravilnom položaju.

3. Stanite u položaj kako je prikazano ispod, pazeći na pritom da ruke i noge budu okomito na pod. Vježbu možete raditi i bez težine (ako nemate bučice) ili iskoristite boce vode. Stanite u lagani raskorak iz kojeg ćete se pomicati slično kao da rolate. Tijelo tijekom cijelog vremena gleda prema naprijed, a noge naizmjenično zabacujte laganim spuštanjem iza suprotne i suprotnom rukom istodobno dotičete stopalo noge koja je u prednjem položaju. Ispružite stopalo lijeve noge i pod kutom od 90 stupnjeva pomičite nogu u stranu. Pripazite da tijekom cijelog vremena osjećate mišiće vaše stražnjice i da su mišići trbuha i leđa u pravilnom položaju.

4. I ovu vježbu možete raditi stojeći čvrsto na podlozi. Nogu podignite najprije u savijenom položaju kao da ćete se popeti na visinu, zatim ju ispružite iza istodobno pružajući ruke ispred sebe.

5. Stanite u položaj kako je prikazano ispod, pazeći da pritom ruke i noge budu okomito na pod. Savijenu lijevu nogu podižite u lijevu stranu. Pobrinite se da osjećate mišiće trbuha, leđa i stražnjice prilikom izvođenja vježbe.

Sve vježbe ponavljajte 12 do 20 puta za svaku nogu. Nakon svake vježbe napravite kratku pauzu. Ako se previše ne umorite, možete sve ponoviti još jedanput.

Izvor: https://www.vogue.com/article/better-butt-workout-moves-cami-morrone-dogpound-gym

Komentari