Usluga “Bolt Pet” od ovog tjedna dostupna i u Rijeci

143
Bolt Pet

Nakon što je Bolt, vodeći pružatelj usluge prijevoza na zahtjev u Hrvatskoj, predstavio posebnu kategoriju „Bolt Pet“ u Zagrebu, od 8. srpnja ova je usluga za vlasnike kućnih ljubimaca dostupna i u Splitu, Zadru, Dubrovniku, Puli, Rijeci i Osijeku.

Kategorija „Bolt Pet“ pružit će vlasnicima kućnih ljubimaca sigurnost i udobnost putovanja sa svojim najdražim životinjskim prijateljima jednostavnim pritiskom na gumb. Tako će jedan putnik moći putovati s dva mala do srednje velika ljubimca, kao što su psi, mačke i drugi uobičajeni kućni ljubimci, dok osobe s psima vodičima/pomagačima, kao i do sada, imaju zakonsko pravo voziti se u bilo kojoj Bolt kategoriji bez dodatne naknade.

Procjenjuje se da u Hrvatskoj ima više od 350 tisuća registriranih pasa i 437 tisuća mačaka, pri čemu barem jednog kućnog ljubimca posjeduje više od trećine svih kućanstava. Kao rezultat toga, estonska kompanija očekuje visoku popularnost usluge, a s dolaskom visokih temperatura predviđa se i rast potražnje za vožnjama. Uz malu dodatnu naknadu za putnike u ovoj kategoriji, Bolt vjeruje da to ujedno predstavlja i priliku za vozače da povećaju svoju zaradu. Iako ova kategorija nije obvezna za Boltove partner vozače, prvi rezultati iz Zagreba pokazuju da više od 70 posto njih rado prihvaća vožnje u kategoriji Bolt Pet.

„Sudeći prema prvim reakcijama korisnika iz Zagreba, uvođenje posebne kategorije „Bolt Pet“ naišlo je na iznimno pozitivan odjek. Korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo i pohvalili ovu novu uslugu, koju su dugo iščekivali. Ove povratne informacije još jednom dokazuju da kontinuirano osluškujemo potrebe naših korisnika i trudimo se ispuniti njihova očekivanja. Nastavit ćemo s ovakvim pristupom i u budućnosti, uvodeći inovacije koje olakšavaju svakodnevni život našim korisnicima“, izjavio je Marko Radenović, direktor za vožnje na zahtjev za Bolt u Hrvatskoj.

Kategorija „Bolt Pet“ donosi razinu transparentnosti i sigurnosti i za vlasnike ljubimaca i za vozače. Tako putnici putem aplikacije, odnosno funkcije poziva i poruka, mogu obavijestiti vozače o vrstii i veličini svog ljubimca, a Bolt je poduzeo korake kako bi ih educirao o tome što mogu učiniti kako bi osigurali udobnu i ugodnu vožnju. Primjerice, putnicima se preporučuje da sa sobom imaju deku, psi ne moraju biti u transportnim kutijama, dok je za mačke i druge uobičajene kućne ljubimce obavezno korištenje transportera.

Komentari