Trikovi za rad od kuće uz koje neće biti nesuglasica s partnerom

10

Radnici diljem svijeta dijele novi ured s novim suradnikom: svojim partnerom. Rad od kuće s partnerom možda će biti zabavan nekoliko dana, ali to bi moglo zategnuti vašu vezu nakon nekog vremena.

“Središnji zadatak svakog zajedničkog života je upravljanje razlikama”, rekao je Anthony Chambers, bračni i obiteljski psiholog i glavni akademski službenik na Obiteljskom institutu na Sveučilištu Northwestern. “Parovi koji su zajedno 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, sve razlike mogu povećati.”

Priznajte pomak
Ovo neće biti lako. Postoji razlog zašto nam je rečeno da ne miješamo posao sa zadovoljstvom. Odvojite minutu da prepoznate izazove s kojima biste se mogli suočiti i smislite rutinu, predložio je Chambers. “Biti zajedno 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, može biti vrlo ometajuće,” rekao je.

Imajte jutarnju diskusiju 
Sad je vrijeme za komunikaciju. Odvojite nekoliko minuta svakog jutra za procjenu prethodnog dana i pregledavanje današnjeg rasporeda, preporučila je Melanie Katzman, poslovna psihologinja.
“Razgovarajte o tome što je uspjelo jučer, a što nije, što je danas na rasporedu i pitajte” kako vam mogu pomoći da danas uspijete? ” ili ‘što ti treba od mene?’ “predložila je.

Izbjegavajte spavaću sobu tijekom radnog vremena
Zlatno pravilo rada od kuće sa svojim partnerom jest da odvojite poslovno od privatnog. Ako je moguće, pokušajte raditi u odvojenim prostorima i izbjegavajte raditi u spavaćoj sobi. “Spavaća soba mora biti mjesto na kojem ćete jednostavno čavrljati, spavati ili biti romantični”, rekla je Kathy Marshack, psihologinja iz Oregona. “Želite da to bude više obiteljski prostor. Ne vaš radni prostor.” Isto tako, otiđite na pauzu zajedno i porazgovarajte o temama koje nisu vezane za posao.

Imajte određeno vrijeme za “Ne ometaj”
Nema ništa gore od toga da vas netko ometa kad ste u projektu ili se morate usredotočiti kako biste ispoštovali rok. Odredite radne prostore ili doba dana kada vam je potreban apsolutni fokus i zabranite svako ometanje. Istodobno, pronađite načine da pokažete da ste dostupni za ometanje. Na primjer, sjedenje za stolom u blagovaonici moglo bi značiti da vodite računa o e-porukama i drugim lakšim zadacima koji mogu podnijeti stanku, dok vrata ureda koja se zatvaraju ne ometaju.

Ne ponašajte se prema partneru kao prema suradniku
Možda dijelite ured, ali ne ponašajte se prema partneru kao prema radnom treneru, savjetovala je Katzman. Iako vam nedostaje razmjena ideja s kolegama ili se obraćate svom uredskom kolegi kako biste razgovarali o nespretnosti na posljednjem konferencijskom pozivu, nemojte se obraćati samo partneru. Vjerojatno već dijelite dodatne kućanske i brige o djeci, ne dodavajte radno opterećenje povrh svega (plus, dobro je i dalje ostati u kontaktu sa svojim kolegama). “Gotovo da može stvoriti prevelik pritisak ako očekujete da je vaš partner jedini izvor svega”, dodala je Chambers.

Imati kodnu riječ
Stvari će postati teške. Bit će dobrih i loših dana. Kako bi ublažili štetu, ako se osjećate kao da ćete eksplodirati, Katzman je predložila da imate kodnu riječ koja signalizira da trebate odmor.
“To može biti unutrašnja šala ili kodna riječ kako bih mogla signalizirati: ‘Imala sam je, ne mogu ni govoriti da ću upravo puknuti'”, rekla je.

Kriviti ‘Franka’
Svi bismo mogli koristiti žrtvenog jarca ovih dana. Pa zašto ne stvoriti zamišljenog kako bi izbjegli pokazivanje prsta?
“Kriviti zamišljenog suradnika ili kućno osoblje poput: ‘Ne mogu vjerovati da XXX nije izvadio posuđe iz perilice posuđa!’ ili ‘XX je tako glasan radnik!’ razbija napetost “, rekla je Katzman.
“Razbija napetost, u redu je smijati se. Ne možemo biti u stalnom pretjeranom pogonu.”

Izvor: CNN

Komentari