THINK QUARTERLY – preporuča Google

55

U moru vijesti koje nam svaki dan prelete pred očima, jedna vam je možda zapela za oko, a to je Googleov besplatni online magazin – Think Quarterly. Nije se stvarala nikakva medijska pompa oko njega, jedva da se našao poneki članak o njemu u par rečenica. Upravo zato zaintrigirao je mnoge od nas da malo „proguglamo“ što nam se to novoga nudi iz Googleove zemlje čudesa.

Prvi broj kreiran je u Flashu, može se čitati online, ima 68 vrhunski dizajniranih stranica, a bavi se podacima i njihovom utjecaju na biznis, poslovnim i tehnološkim temama, ali na zanimljiv i pristupačan način. Već na prvi pogled postaje jasno da je Google uložio dosta truda u stvaranje časopisa. Teme nisu površne, a dizajn je vrlo privlačan i funkcionalan što i ne čudi obzirom da ga potpisuje poznata kreativna agencija The Church of London. Osim vizualne poslastice, ne smiju se zanemariti ni kvalitetni tekstovi na kojima su sudjelovali poznati britanski novinari kao što su Simon Rogers – urednik Guardianova Databloga, Ulrike Reinhard – urednica WE Magazinea. U njemu se može pročitati intervju s direktorom Vodafonea UK Guyom Laurenceom, glavnim ekonomistom u Googleu Halom Varianom i poznatim psihologom Peterom Kruseom, sve redom eminentna imena poslovnog svijeta.

„U Googleu često razmišljamo na način da brzina čini razliku između pobjednika i ostalih. Što smo brži, to će ljudima naše usluge biti korisnije. No, potrebno nam je vrijeme za promišljanje. Think Quarterly je prostor za disanje u ovom ubrzanom svijetu. Mjesto na kojem možemo razmisliti o onome što se događa i zašto je to važno!“ rekao je Matt Brittin, Googleov menadžer za područje Velike Britanije i Irske. Još nije potpuno jasno je li ovo samo izlet u online novinarske vode ili Google želi stvoriti temelje za uspješni novi brend. Ako se po jutru dan poznaje, ili po prvom broju u ovom slučaju, onda ima dobru, dugu i prosperitetnu budućnost. Sam Google ne naziva Think Quarterly magazinom ili publikacijom, već knjigom i jedinstvenim komunikacijskim alatom. Kako god ga nazivali, Think Quarterly je zanimljiv projekt o kojemu će se još pričati. O čemu je točno riječ i kako izgleda Think Quarterly možete pogledati na linku: http://thinkquarterly.co.uk/

Sanja Lakić

Komentari