Test shoping kolica pokazuje jeste li dobra ili loša osoba

1476

Jedan korisnik Twittera objavio je teoriju koja je pokrenula popriličnu raspravu na internetu – Vraćate li shoping kolica na njihovo mjesto nakon upotrebe ili ih samo ostavite u blizini?

Društveni mediji sve više postaju poprište javne rasprave. Platforme potiču rasprave o svim vrstama tema i pomažu ljudima da ostanu angažirani i izloženi novim informacijama i različitim gledištima. Jedna takva rasprava privukla je mnogo pažnje – i zapravo je to vrlo jednostavan test osobnosti.

Naime, jedan je korisnik Twittera predložio “teoriju kolica”, koja otkriva osobnosti ljudi na temelju toga vraćaju li kolica na određeno mjesto nakon upotrebe ili ne. Ova navodno teorija koja definira karakter ide ovako: Ljudi koji pospreme kolica, natrag u trgovinu ili na parkiralište kolica, iako to nisu dužni napraviti i neće biti na bilo koji način sankcionirani, ljubazni su i pažljivi. S druge strane, oni koji ostavljaju kolica da ih zaposlenici trgovine preuzmu, loše su osobe.

Autor teorije zaključuje da je “kolica ono što određuje je li osoba dobar ili loš član društva.”

Pa, analizirajmo to malo. Moramo priznati, to ima smisla. Ljubaznost ne košta ništa, a osim u ekstremnim hitnim slučajevima, nema opravdanja da se ne potrudite i odvojite nekoliko trenutaka svog vremena kako biste vratili kolica i pomogli nekome drugome. Naprotiv, nije protuzakonito ni napuštanje kolica. Niste ni na koji način dužni to učiniti i nećete biti kažnjeni ako ih ne vratite. Stoga ova teorija tvrdi da oni koji stavljaju kolica na njihovo mjesto, brinu o drugima i imaju dobro srce. Oni koji kolica samo ostave, brinu samo o sebi, lijeni su i sebični.

Teoriju je na Twitteru objavio korisnik po imenu Jared i pokrenuo je brojne rasprave. Međutim, većina korisnika složila se s njim.

Jedan korisnik ogovorio je: “Jednostavno se osjećam kao netko tko je nekoć radio maloprodajni posao, možda neće biti potrebno da ih vratim, ali tip koji radi tamo stvarno bi to cijenio, pa bih mogao i olakšati nečiji posao?? To se više odnosi na poštivanje radnika, a ne na neizgovoreni društveni zakon.” Korisnica Twittera Sam odgovorila je na komentar: “Mislim da, da, to je ideja. Poštovanje i obzir prema strancu je ono što vas čini “dobrim članom društva”.”

Suprotno tome, drugi su dali neke dobre razloge zbog kojih nisu vratili kolica. Jedan korisnik je napisao: “Dobar razlog da ih ne vratite je ako ste sami s malom djecom i predaleko ste da biste djecu ostavili samu u autu.” Neki korisnici Twittera tvrdili su da je vraćanje kolica nečiji posao, a s obzirom na to da im jednostavno pokušavaju pomoći da zadrže posao, dobiju više sati i zarade više.

Ljudi koji su radili u sektoru trgovine ili još uvijek rade, brzo su objasnili da su te tvrdnje neadekvatne. Objasnili su da trgovine mješovitom robom ne zapošljavaju radnike samo da bi sakupljali kolica, a to je samo jedna od mnogih stvari koje moraju učiniti. To im nije prilika da zarade više ili dobiju više plaćenog radnog vremena. Nadalje, objasnili su da je ovaj posao u stvari vrlo težak u ekstremnim uvjetima, poput toga kada je vani hladnoća, led, kiše ili ekstremne vrućine. Stoga je pojedincu puno lakše uzeti nekoliko trenutaka i vratiti kolica.

Čini se da je ovo beskrajna rasprava. Postoji čak i cijeli Twitter profil posvećen kolicima koji se zove Cart Narcs! Uz to, neki su objasnili da teorija generalizira stvari, što nije adekvatno.

Općenito, ljudi su se složili da su ljudi koji ne vrate kolica s namirnicama lijeni i nepromišljeni.

Što vi mislite? Slažete li se?

Izvor: Scoop Upworthy

Komentari