Istraživači su potvrdili da se suprotnosti, zapravo, privlače, jer je studija naručena uoči lansiranja jedne britanske televizijske emisije pokazala da jedan od pet parova priznaje da nema ništa zajedničko.
Istraživanje na 2000 odraslih u vezi pokazalo je da 24% njih ima potpuno drugačije hobije od svoje druge polovice. Ali razlike ne prestaju s zabavama.
Jedan od šest parova, ili 14%, reklo je da se njihov glazbeni ukus ne može više razlikovati od glazbenog ukusa partnera. 51% parova izgleda vrlo različito i kažu da je to ono što je izazvalo privlačnost. Izgled, osjećaj za stil i govorni naglasak druge su uobičajene razlike koje su isprva zapele za oči i uši.
Sveukupno, polovica svih ispitanih koja je otvorila oči izjavila je da ovi suprotni odnosi stvarno funkcioniraju.
Parovi će biti blisko usklađeni oko toga koju hranu jedu i na koje praznike radije idu, ali ne i pri mnogim drugim temama poput filmskog ukusa ili posla. Ipak, 22% ispitanih priznaje da su uložili svjestan napor kako bi promijenili svoje interese i uskladili se s partnerom.
Nešto više od trećine sukobilo se sa svojom drugom osobom kada je riječ o donošenju odluka.
Međutim, četvrtina njih vjeruje da će parovi koji imaju suprotne interese vjerojatnije ostati zajedno od onih koji nemaju, a 73% vjeruje da različiti interesi mogu dovesti do raznolikijih i obogaćujućih razgovora u vezi.
U današnjem 24-satnom medijskom krajoliku, tvrtke ulažu milijarde dolara kako bi osigurale da odrasli ostanu povezani sa svojim interesima 24 sata dnevno.Web stranice i stranice društvenih medija mogu zaraditi prihode od oglasa ne radeći ništa drugo nego stvarajući memeove usmjerene na ljude koji su zainteresirani za određene TV emisije, hobije, sportske timove ili stil života.
Izvan društvenih medija, predloženi proizvodi prate korisnike interneta kamo god krenu, neprestano ih pokušavajući povezati s proizvodima koji odgovaraju njihovim interesima.
Sve to može dovesti do pretjeranog naglašavanja važnosti kulturnih ili uobičajenih interesa u odnosima. Kada pokušavate uspostaviti vezu ili je jednostavno pokrenuti s mrtve točke, ponekad je potrebno samo pogledati osobu iz druge perspektive osim one dijele li oni vaše interese – što je još privlačno kod te osobe?
Izvor: Good News Network
Komentari