Stigla je prijetnja za influencere, ovakve ličnosti osvajaju sve veći broj pratitelja

9

Stigao je konkurent blogerima i poznatim influencerima, a čak nije ni živo biće. Sve više korisnika prati novu vrstu zvijezda -virtualne influencere.

Kreirale su ih tvrtke kako bi se promovirale, a koristeći marketinšku taktiku pravih influencera. Kompjuterski stvoreni likovi privlače pratitelje i skupljaju lajkove baš kao žive zvijezde.

Virtualni su influenceri nalik živima, neki se čak jedva razlikuju od pravih, te na fotografiji rade upravo ono što obično rade influenceri.

Njihova popularnost stvara konkurenciju stvarnim influencerima jer zašto zaposliti slavnu osobu, supermodel ili neku utjecajnu ličnost kada se može stvoriti ličnost koja neće zahtijevati plaću, kao ni 100 puta okidanja fotoaparatom.

Slavne osobe poput Selene Gomez i Kylie Jenner, koje imaju više od 100 milijuna sljedbenika, mogu zaraditi od 800 tisuća do milijun dolara po Instagram postu, dok one s manjim brojem pratitelja naplaćuju od 1 300 do 3 000 dolara po postu.

Zato su virtualni influenceri budućnost jer će brandovima uvelike smanjiti troškove, a zadobivaju jednak broj pratitelja.

 

Komentari