Savjet za smanjenje glavobolje uzrokovanom gledanjem u ekrane mobitela, računala i televizije tijekom karantene

34

Broj glavobolja u zadnjih nekoliko dana drastično je porastao iz razloga što mnogo ljudi ostaje doma i gleda u televiziju, mobitel ili ekran računala u svrhu zabave. Iako su se neki ljudi koji su pozitivi na COVID-19 izvijestili da imaju glavobolje, NHS još uvijek nije našao službeni simptom. Umjesto toga, ljudi se upozoravaju da paze na visoku temperaturu i trajni suhi kašalj kao simptom virusa. Međutim, to nije spriječilo ljude koji pate od glavobolje da brinu o svom zdravlju.

Medicinsko odjeljenje OnBuy otkrilo je veliki porast Google pretraga za glavobolju u posljednjih 7 dana. Konkretno, istraživači su otkrili povećanje broja od 4, 450% u potragama pojma „glavobolja“, a 2, 900% porasta pretrage pojma „je li glavobolja znak koronavirusa“, a 250% povećanja pretraga za pojam „kako olakšati glavobolju čiji je uzrok napetost“. Oni vjeruju da je priliv ljudi koji imaju glavobolju zapravo vrijeme koji svi sada provodimo kod kuće na ekranima.

Kao rezultat toga, OnBuy je razgovarao s liječnikom opće prakse i medicinskim savjetnikom Aragonom Giuseppeom koji je podijelio određene savjete što sve možemo učiniti da smanjimo glavobolju. Medicinski stručnjak je rekao: „Nije tajna da pretjerano izlaganje ekranima može uzrokovati glavobolju kao i probleme s vidom. Sad kad svi radimo od kuće i provodimo više vremena ispred ekrana, ove glavobolje vjerojatno će se pojačati. Jedna stvar koju možete učiniti i što vam može pomoći u sprječavanju ove vrste glavobolje povezane s ekranom je ulaganje u naočale koje blokiraju plavu svjetlost. Plavo svjetlo štetna je svjetlost koja se prenosi sa zaslona poput računala, mobitela i iPada, a ako se prečesto koristi onda može uzrokovati glavobolje i probleme s očima. Naočale koje blokiraju plavo svjetlo imaju u svojim lećama filtere koji će blokirati ili apsorbirati plavo svjetlo, kao i UV svjetlo. Ako ove naočale nosite dok gledate u ekran, pretežito noću ili u slabo osvijetljenoj sobi, one vam mogu pomoći da smanjite izloženost valovima plavog svjetla.“

Uz ovo, liječnik preporučuje da ograničite vrijeme provedeno ispred ekrana, da ga koristite isključivo za posao ako radite od kuće, a onda navečer umjesto da gledate televiziju ili idete na društvene mreže, pokušajte neku drugu aktivnost poput vježbanja ili igranja društvenih igara. Dr. Giuseppe dodaje: „Sve ove vrste aktivnosti pružit će vam odmor. Također bi trebali osigurati redovite pauze od posla kao što ste to i obično radili, primjerice uzimanje sat vremena pauze za ručak ili redovite pauze za šetnju. Također biste u potpunosti trebali iskoristiti svoju dnevnu pauzu za vježbanje i izaći u šetnju te unijeti svjež zrak u pluća i kisik u krv i mozak. Osigurajte da jedete hranjive tvari kao i da pijete dovoljno vode svaki dan da biste ostali hidratizirani. Preporučuje se 8 čaša dnevno.“

Izvor: Mirror

 

Komentari