Riječani osnovali Facebook grupu “Škrtica” za razmjenu informacija o sniženjima, akcijama i popustima u raznim trgovinama i online platformama

612
trgovina

Riječani Sandra Načinović i Anto Malbašić kreirali su Facebook grupu pod nazivom “Škrtica” čiji je cilj jeftinije proći u trgovinama. Svjedoci smo sve češćih poskupljenja, a uspoređivanje cijena u raznim trgovačkim lancima i trgovinama postala je naša svakodnevica. Grupa je u kratkom razdoblju sakupila gotovo 10.000 članova.

“Nemate škotske niti bračke gene, a htjeli bi? Glupo vam je kupovati mandarine za 19,99 kn/kg?

Želite uštedjeti euro ili više njih?
Dobrodošli!
Postoje stotine grupa namijenjene uštedi, ali ovo je jedina u kojoj će glupe rasprave biti brisane bez upozorenja, budalaši izvrgnuti ruglu i gdje možete pomoći sebi i drugima uštedjeti koji cent uz malo truda.
Grupa je namijenjena za objavu proizvoda i usluga koje su značajno jeftinije nego u redovnoj prodaji. Novih.
Nije dozvoljena preprodaja rabljenih proizvoda, no dozvoljeni su dogovori za kupovinu većih količina i podjelu istih.
Reklame vlastitih proizvoda i usluga su dozvoljene ako su iste javne i dostupne svima.
Sve dogovore međusobno dogovarate na vlastitu odgovornost”, stoji u opisu grupe.

“Do sada smo ostvarili značajne uštede za naše članove.

Nedavno smo napravili anketu da provjerimo jesu li i koliko savjeti u grupi pomogli članovima da ostvare uštede. Anketi je pristupilo skoro 400 članova. Njih 126 se izjasnilo da su uštedjeli do 10€ mjesečno, 130 članova je kazalo da su uštedjeli do 30€, njih 30 kažu da nisu ništa uštedjeli, a 15 članova kaže da su uštedjeli preko 50€ mjesečno!

Ugrubo, ako te podatke preslikamo na sve članove grupe, konzervativni izračun kaže da ukupna ušteda članova u ovih godinu dana premašuje pola milijuna eura! Anketa je nespretno sročena, pa je teško izračunati ponderirani prosjek, informativne je naravi.
Komotno tumačenje bi reklo da smo ušparali preko milijun eura. Ali nismo političari pa nećemo pretjerivati,” ističe Anto Malbašić.

Komentari