Pobijedite vrućinu ovim joga vježbama

24

U ponedjeljak, 21. lipnja, obilježili smo Međunarodni dan joge, a zanimanje za jogu u svijetu poraslo je za nevjerojatnih 2500%.

No, kako temperature počinju rasti, bilo bi nam nezgodno zadržati ljubav prema osjećaju zena kada naša razina znoja dosegne novu visinu.

Stoga je ovo ohrabrilo stručnjake za životni stil i zdravlje na Flawless.or da se udruže i savjetuju sa Sarom Picken-Brown, vodećom instruktoricom joge, holističkom trenericom i stručnjakinjom za integrativni pokret kako bi vam pružili dobro poznate položaje koji će vam pomoći ne samo da ostanete uređeni, već i da budete svježi ljeti.

„Toplina je sjajan način za pristup pokretljivosti i fleksibilnosti, znoj je sjajan način za detoksikaciju kože i sustava toksina i poticanje rehidracije. Ali kako možemo rashladiti tijelo pokretima kad je stvarno vruće?

Evo nekoliko mojih omiljenih aktivnosti oslobađanja topline koje možete isprobati. Pazite da ste dobro hidratizirani i da se nalazite na sjenovitom mjestu, uvijek idite vlastitim tempom osluškujući svoje tijelo, a ako ste trudni vodite računa o svojoj ukupnoj temperaturi i koristite hladni oblog na stražnjem dijelu vrata ako vam postane prevruće ili uopće ako počnete osjećati mučninu. “

4 joga pozicije za ohlađivanje:

Poza djeteta ili pseća poza su izvrsni za smirivanje živčanog sustava, a ako imate glavobolju povezanu s vrućinom, nakon hidratacije to može nježno smirivati ​​bolnu glavu.

Poza deve i kotač: Otvarači srca i savijanje leđa mogu pomoći u smanjivanju reakcije na stres stvorenih sjedenjem i svih napetosti u tijelu.

Poza leptira (sjedite sklopljenih stopala, otvorenih koljena)

Supta Baddha Konasana prekrasna je za otvaranje bokova i oslobađanje napetosti u donjem dijelu leđa, ako je ovo vaše uobičajeno ‘vruće mjesto’ napetosti.

Tehnika jogijskog disanja nazvana sitali što znači “hlađenje”: Udobno sjednete, navlažite jezik, a zatim ispružite jezik i zarolate rubove jezika kako biste napravili oblik cijevi. Dubinsko udisanje i izdisanje tijekom 4-6 brojanja, ponavljajući 10-50 puta.

“Dodatna slika koju smatram korisnom je zamišljanje sebe kako sjedite kraj potoka u prohladnoj prašumi. Začujte ptice, osjetite miris cvijeća u zraku. To je prekrasna praksa meditacije i vrlo učinkovita,” kaže Sara Picken-Brown.

Komentari