Ovakve mailove šalju najuspješniji ljudi

124

Huffington Post tvrdi kako ukoliko želite biti uspješni, nikada ne smijete slati duge mailove. Kao primjer navode Stevea Jobsa, poznatog po svojim kratkim i sažetim mailovima.

Njegova adresa, začudo bila je javna i često je odgovarao na mailove mušterija. Činio je to kratko, sažeto, uz koristan savjet. No, nije jedini.

Jeff Bezos, suosnivač Amazona čija je adresa isto bila javna, također je poznat po svojim iznimno kratkim mailovima. Kada pak nije znao o čemu se radi i kada je tražio pomoć od svojih kolega, mailove je prosljeđivao samo uz znak upitnika (?). Ipak, ta njegova jednostavnost izluđivala je podređene, koji su u njoj vidjeli tempiranu bombu.

 

Autor knjige o ovoj temi Will Schwalbe, kratke mailove povezuju s ljudima na vrhu poslovnog lanca, uz one koji donose odluke. Isto tako tvrdi kako takvi mailovi štede vrijeme te da treba uzeti u obzir da se današnji mailovi mahom čitaju na mobilnim uređajima.

„Mailovi bi trebali imati maksimalno do pet rečenica u kojima je sažeto sve bitno. Uz duži mail veže se opasnost da neće biti detaljno pročitan“, zaključuje.

Komentari