Svake godine, božićno darivanje donosi sretne trenutke, ali također može izazvati i razočaranje ako poklon nije baš onakav kakvog smo se nadali. Stručnjaci iz KAYAK-a proveli su anketu među ljudima kako bi saznali koji pokloni su najslabije prihvaćeni i koje darove ljudi ne žele primiti za Božić. Rezultati ankete možda će vas iznenaditi!
1. Odjeća koja nije moj stil (29%)
Najveći broj anketiranih (29%) smatra da je odjeća koja nije u njihovom stilu najgori mogući poklon. Iako se odjeća često smatra praktičnim poklonom, kad nije u skladu s osobnim ukusom, može izazvati samo razočaranje. Svi mi imamo jedinstven stil, pa bi možda bilo bolje da se konzultirate s osobom kojoj kupujete poklon prije nego odaberete komad odjeće.
2. Poklon set dezodoransa (21%)
Poklon setovi dezodoransa nisu omiljeni, s 21% anketiranih koji smatraju da takav poklon nije poželjan. Iako dezodoransi spadaju u kategoriju osobnih potrepština, možda nisu najuzbudljiviji pokloni, pogotovo ako nisu odabrani s pažnjom ili specifičnim preferencijama na umu.
3. Poklon set sapuna (20%)
Poklon setovi sapuna nalaze se na trećem mjestu s 20% glasova. Iako sapuni mogu biti luksuzni i mirisni, mnogi smatraju da su previsoki za poklon, osobito ako nisu u skladu s nečijim osobnim preferencijama ili ako se čine previše generičkima.
4. Soli za kupanje/bombe za kupanje (18%)
Soli i bombe za kupanje popularni su u wellness industriji, no 18% anketiranih smatra ih nepoželjnim poklonom. Ovi proizvodi, iako mogu biti opuštajući, nisu uvijek poželjni, jer mnogi smatraju da su to pokloni koje je bolje odabrati za sebe, nego ih darovati drugima.
5. Čarape (18%)
Iako se često smatraju praktičnim poklonom, čarape su s 18% na istoj poziciji kao soli za kupanje. Mnogi smatraju da su čarape previše uobičajene i često neodgovarajuće za specijalan trenutak kao što je Božić. Možda bi bilo bolje odabrati nešto s osobnijim dodirom.
6. Poklon set kapa i šal (14%)
Poklon setovi kapa i šala, iako topli i korisni, također nisu na visokom mjestu po popularnosti. S 14% glasova, ovi pokloni mogu djelovati previše generički, a izbor može biti ograničen u smislu stila ili kvalitete.
7. Svijeće (13%)
Svijeće su na sedmom mjestu s 13%, jer mnogi ljudi smatraju da su previše očekivane i da ne donose dovoljno osobne pažnje. Iako mogu biti ukrasne i mirisne, svijeće mogu djelovati kao “popunjivači” poklona, koji nemaju dovoljno personaliziranosti.
8. Pidžame (11%)
S 11%, pidžame su također među manje željenim poklonima. Iako mogu biti ugodne i korisne, možda se ne čine dovoljno posebne za božićni poklon, osobito ako nisu u skladu s ukusom osobe kojoj ih darujete.
9. Šalice (10%)
Šalice zauzimaju deveto mjesto s 10%. Iako su šalice vrlo praktične i često se koriste, mnogi ih doživljavaju kao previše uobičajene poklone koji ne donose posebnu emociju ili iznenađenje.
10. Poklon set šminke (10%)
Na desetom mjestu nalaze se poklon setovi šminke, također s 10%. Iako je šminka popularan proizvod, može biti teško pogoditi pravi odabir boja, tonova ili marki, što može dovesti do toga da darovatelj pogriješi u odabiru poklona.
Komentari