Na kojoj strani kreveta spavate? Evo kako to može utjecati na vas…

52
spavanje

Ispostavilo se da zapravo postoji ‘pogrešna strana kreveta’, prema novom istraživanju.

Činjenica da ljudi imaju problema sa spavanjem nije ništa novo

Zapravo, anketa koju je proveo British Wool na 1500 ljudi pokazala je da se oni bude u prosjeku najmanje tri puta noću, a 48% se bori da isključi svoj mozak zbog osjećaja tjeskobe zbog novca i posla.

No, istraživanje je također otkrilo da ljudi koji spavaju na desnoj strani kreveta imaju puno lošiji san – a većina (78%) inzistira na spavanju na istoj strani kreveta svaku noć.

Iako je više onih koji spavaju na desnoj nego na lijevoj strani, vjerojatnije je da će se probuditi omamljeni i iscrpljeni.

Manje je vjerojatno da će oni koji spavaju na desnoj strani biti pozitivni u svom budnom životu, pri čemu samo 38% kaže da imaju dobar smisao za humor u usporedbi s onima koji spavaju na lijevoj strani, a samo 60% (u usporedbi sa 66% onih koji spavaju na lijevoj strani) tvrdi da će ‘čaša biti do pola puna’.

Dok se 46% ispitanih žalilo da im je vruće, vjerojatnije je da će to smetati onima koji spavaju na desnoj strani nego onima na lijevoj strani (48% odnosno 40%).

Istraživanje sugerira da, bez obzira na kojoj strani kreveta spavate, većina nas se bori da dovoljno spava.

Jedan od deset priznaje da su madrac i posteljina toliko neudobni da ne može zaspati – iako 33% ne zna od čega je napravljena njihova posteljina.

Općenito, najveća pritužba bila je imati partnera koji hrče, a 38% ih je priznalo da ih to izluđuje. A s obzirom da je gotovo dvije trećine (62%) priznalo da hrče, to nije iznenađenje.

Julia Robinson, voditeljica odjela za spavanje u British Woolu, rekla je: “Iz istraživanja možemo vidjeti da su ljudi stvorenja navike kada je u pitanju spavanje. Što znači da se neprospavane noći i buđenja svakih sat vremena čine uobičajenim za mnoge od nas – osobito one koji spavaju na desnoj strani. Uvođenje malih promjena, poput korištenja vunene posteljine zimi ili lanene ljeti, može pomoći u smanjenju noćnog znojenja jer ovi materijali pomažu u regulaciji vaše tjelesne temperature. Šokantno je da trećina ljudi nije ni svjesna od čega je napravljena njihova posteljina, a tako jednostavna promjena može rezultirati puno boljim snom bez obzira na kojoj strani kreveta spavate.”

Evo 13 stručnih savjeta koji će vam pomoći da bolje spavate:

Nabavite masku za oči
Odlučite se za slušalice
Ograničite vrijeme ispred ekrana
Stvorite pravo okruženje
Pročitajte knjigu
Meditirajte u krevetu
Pišite dnevnik o vašem danu
Planirajte vrijeme za spavanje oko svog tjelesnog sata
Podignite razinu vježbanja
Prestanite s unosom kofeina 5-7 sati prije spavanja
Prije spavanja okupajte se u toploj kupki
Smanjite alkohol
Neka vam krevet bude što udobniji

Izvor: Metro

L.B.

Komentari