Motivacija je kao i tuširanje – potrebna nam je svakodnevno! A o toj temi najbolje svjedoči priča vrijedne riječke mlade ekipe koja stoji iza projekta “Motivation Up”. Kroz interaktivne radionice, grupni rad, samorefleksiju i predavanja s gostujućim govornicima, cilj je pomoći sudionicima da prepoznaju vlastite potencijale, otkriju motivaciju, kreiraju i razviju odgovarajuće ciljeve, akcijske planove, navike i način razmišljanja koji će ih dovesti do ostvarivanja željenih rezultata. Zvuči super, zar ne?

Do sada je sudjelovalo više od 400 sudionika i 15 govornika, a u susret idućem Motivation Up eventu koji se organizira 16.12.2016. od 18-20:30h u prostoru Znanstveno Tehnologijskog parka Step Ri u Rijeci (adresa Radmile Matejčić 10) i na koji se još stignete prijaviti, odlučili smo porazgovarati sa suosnivačem projekta, Markom Pavičićem, koji nam je otkrio kome su zapravo radionice namijenjene, što se može očekivati na njima, kakva iskustva sudionici mogu steći te kakvi su im budući planovi.

Malo se predstavite, tko ste, čime se bavite, koliko vas ima u timu?

Moje ime je Marko Pavičić i jedan sam od osnivača startupa Motivation Up. Sa svojom suosnivačicom Karolinom Merlin pokrenuo sam Motivation Up u listopadu 2015. Trenutno nas u timu ima 6. Pored Karoline i mene, članovi tima su Mia Ištvanović, Aleksandar Jelovac, Marta Šojat i Martina Brkić. Karolina i Mia su studentice ekonomije koje su ujedno i bivše članice studentske udruge AIESEC, Aleksandar je apsolvent na fakultetu političkih znanosti, Marta je studentica zadnje godine preddiplomskog studija psihologije te je trenutno aktivna članica AIESEC-a, kao i Martina koja uz to studira na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Što se tiče mene, nakon završenog preddiplomskog studija biotehnologije odlučio sam ući u poduzetništvo te zadnjih godinu i pol radim aktivno na raznim startupovima od kojih je jedan dobio investiciju od 15 000 eura.

motivation-up3

Kako ste došli na ideju pokretanja „Motivation Up“ radionica? 

Na svom osobnom primjeru sam vidio koliko mladim ljudima nedostaje znanja o postavljanju ciljeva, stvaranju odgovarajućih navika te općenito okolina koja će tim istim ljudima biti podrška i potpora u procesu ostvarivanja tih istih ciljeva i navika. Kad sam ušao u startup svijet osjetio sam koliko odgovarajuća okolina može biti poticajan faktor. Sličnu situaciju sam imao dok sam bio član AIESEC-a također. Sve ove stvari potaknule su u meni ideju da krenemo organizirati evente na kojima će koristiti osobno ljudsko iskustvo kao sredstvo motivacije i inspiracije.

Kome su namijenjene?

Sami eventi i radionice su namijenjeni millennial generaciji odnosno osobama u dobi od 19 do 35 godina starosti. Zašto baš ova target skupina? Pa, svi članovi Motivation Up tima pripadaju ovoj generaciji te samim time možemo najbolje razumjeti izazove koje ta generacija ima i osjeća. Što se tiče samog marketinga i prodaje, na taj način nam je puno lakše naše poruke približiti našim korisnicima i kupcima pošto smo slične izazove i mi sami imali što nam daje mogućnost da razumijemo naše potencijalne korisnike i kupce.

motivation-up4

Kako su osmišljene radionice? Vidimo da imate i gostujuće predavače?

Sam koncept evenata izgleda ovako: sudionici na početku eventa budu podijeljeni u grupe od 4 člana s ljudima koje prethodno ne poznaju; tijekom eventa 3 govornika (osobe koje su postigle određen poslovni ili privatni rezultat i uspjeh) drže govore u dužini do 10 minuta na temu potencijala, motivacije, discipline i dostizanja svojih osobnih rezultata pri čemu stavljaju naglasak na svoje osobno iskustvo; broj govornika može biti manji ili veći ovisno o eventu i dogovoru core tima Motivation Up-a; između govora ljudi u grupama u 3 runde u trajanju između 10-20 minuta, nakon početnog upoznavanja kroz razne igrice, komuniciraju o temama potencijala, motivacije i discipline tako da odgovaraju na pitanja koja im se prethodno postave; što više ljudi to bolje; više vremena za razgovor sudionika; pri kraju eventa minimalno 10 tak minuta za razgovor Motivation Up moderatora ili nekog drugog člana Motivation Up tima s publikom u kojem se vrši istraživanje što pojedinci trebaju , žele i hoće te na temelju toga ponuditi radionice i proizvode koje Motivation Up ima ili ih kreirati u potrebi s prikupljenim informacijama (Q&A). Na kraju radionice dobiti pisani feedback od sudionika uz njihove emailove i podatke.

Na koji način pomažete ljudima da otkriju i dosegnu svoj puni potencijal kroz vaš projekt?

Cijeli proces bi mogli opisati u 4 riječi – POTENCIJAL, MOTIVACIJA, DISCIPLINA i REZULTAT. Naime, kroz samorefleksiju, upoznavanje drugih ljudi i njihovih iskustava osoba definira svoje strasti i potencijale u životu, otkiva unutarnje i vanjske načine motivacije, kreira ciljeve, akcijske planove, navike i način razmišljanja koji mora razviti da bi ostvarila rezultate koje želi.

motivation-up5

Kakav je odaziv? Jeste li zadovoljni u kojem smjeru projekt napreduje?

U proteklih godinu dana smo organizirali 7 evenata i 4 radionice kroz koje je ukupno prošlo preko 500 ljudi. Posebno se ponosimo našim zadnjim eventom u HUB385 u listopadu kad smo imali 80 ljudi na eventu te radionicu na Leap Summit konferenciji na kojoj smo mjesta popunili 1 dan nakon objave same radionice.

Kakva su iskustva i reakcije ljudi nakon sudjelovanja?

Ono što je najbitnije je to da stvaramo utjecaj na druge živote što nam naši polaznici pokazuju kroz feedbacke koje dobijemo nakon svakog eventa i radionice. Reakcije su jako pozitivne jer se tijekom evenata i radionica stvori tako pozitivna energija da ljudima bude žao što na kraju event ili radionica mora završiti. Ono što ljudi ističu kao najveću vrijednost je svakako pozitivna okolina u kojoj se nađu, ljudi koje upoznaju, šarolikost iskustava koje dobiju te motivacija koja im pomogne da se odvaže raditi na svojim ciljevima.

Kakvi su vaši planovi za budućnost? Planirate li održavati svoje radionice izvan granica lijepe naše?

Plan za 2017. je nadasve ambiciozan. Nećemo sve otkrivati, no planiramo lansirati svoj prvi proizvod u prvom tromjesečju sljedeće godine nakon čega slijedi planiranje organizacije evenata u BiH, Srbiji, Sloveniji i Crnoj Gori. Dobivamo određene upite da dođemo i u te zemlje tako da nam je to svakako jedan od ciljeva za 2017. Kako smo otvorili i tvrtku prije 3 tjedna, najbitniji cilj u 2017. je kroz lansiranje prvog proizvoda, održavanje radionica i evenata zaraditi dovoljno prihoda da si možemo isplatiti minimalne plaće za početak.

motivation-up2

Što za vas predstavlja vaš projekt „Motivation Up“ ? 

Vizija Motivation Upa je stvoriti najveću zajednicu mladih motiviranih i inspiriranih ljudi na svijetu u kojoj će osobno iskustvo biti glavni alat učenja koje će dovesti do istinske sreće i  osjećaja ispunjenja u ljudskom životu.

Misija je pomoći osobama da shvate svoje vlastite osobne potencijale, otkriju unutrašnje i vanjske načine motivacije, razviju i kreiraju odgovarajuće ciljeve, akcijska planove, navike i način razmišljanja koji će ih dovesti do ostvarivanja željenih rezultata.

Čim vidimo viziju i misiju koju smo definirali shvatimo kako je ispred nas proces tokom kojeg nas čeka jako puno zabave, učenja, rada i truda koji će svakom članu tima pomoći da napreduje iz dana u dan osobno i profesionalno.

Imaš li neku poruku za kraj čitateljima?

Ono što uvijek volim poručiti mladim ljudima je neka ne slušaju i gledaju pesimiste ovog svijeta koji se stalno žale i kukaju kako nema prilika. Posla, uspjeha i rezultata ima u izobilju i samo je na tebi da se pokreneš i ostvariš ih. Odgovor na pitanje kako to ostvariti je nešto u čemu ti Motivation Up i naša FB grupa Motivation Up community mogu pomoći.

Kako bi jedan od mojih omiljenih motivacijskih govornika Eric Thomas rekao: “Grind mode on baby.”

motivation-up6