Gošća zamolilla recepciju riječkog Hiltona da joj rezervira stol u Nebu. Rezervirali su joj stol u Nebu – u Bostonu

352

Portal Plava kamenica izvijestio je o neobičnom događaju koji se dogodio tijekom jučerašnjeg dana. Naime, jedna gospođa je sa suprugom odsjela u hotelu Hilton nekoliko dana. Odmah po dolasku, na Hiltonovoj su recepciji rezervirali večeru u Michelinovu restoranu Nebo chefa Denija Srdoča, koji se nalazi na najgornjem katu hotela.

Na recepciji su im napravili rezervaciju, no kad su gosti došli na večeru, u Nebu su im rekli da njihovu rezervaciju nemaju. Gospođa je inzistirala da su joj na recepciji hotela potvrdili rezervaciju. Gosti su sišli na recepciju i dobili pismenu potvrdu rezervacije, ali restoran za tu rezervaciju nikad nije doznao. U Nebu nije bilo nijednog slobodnog mjesta, restoran je stalno pun, pa su nesretni gosti naprosto morali odustati i otići s osjećajem da su ih u Nebu grubo odbili.

U ponedjeljak smo od restorana i Hiltona zatražili objašnjenje. Gospođa na recepciji objasnila nam je kako je cijeli incident bio greška recepcije. “Rezervacija je napravljena preko sustava Open Table pa su kolege greškom rezervirali restoran Nebo – u Bostonu,” rekla je. Open Table je najveća svjetska aplikacija za rezervacije restorana, preko koje možete rezervirati u cijelom svijetu. Hiltonovo osoblje u tražilicu je upisalo Nebo i rezerviralo prvi restoran tog imena koji se pojavio. Slučajno je to bio neki talijanski restoran srednje klase u Bostonu.

“Kad su kolege isprintale potvrdu rezervacije, ni oni ni gosti nisu primijetili da je to potvrda za Boston,” objasnili su za portal Plava kamenica. Normalno je da gosti nisu primijetili da im je rezerviran stol s druge strane Atlantika jer to vjerojatno nisu mogli ni zamisliti, ali zaista je fascinantno da na recepciji Hiltona ni nakon višestrukih upozorenja gostiju nisu pomislili provjeriti gdje je došlo do greške.

L.B.

Komentari