Looks (don’t) matter?

70

Znate onu dobru staru izreku da „odjeća ne čini čovjeka“ . Tko od vas vjeruje da je to točno ? I da barem malo, malčice odjeća ipak čini čovjeka, i da barem malo, malčice će prvi dojam na nas ostaviti upravo ono što osoba nosi?

E pa ako u tome ima imalo istine onda se slična stvar može komotno primijeniti i na dizajn pakiranja proizvoda. Bez obzira što mi mislili o sebi, nismo baš toliko pametni koliko se uvjeravamo. 98% nas bi s police definitivno zgrabilo onaj proizvod koji dobro izgleda umjesto onog s najboljim karakteristikama ili kvalitetom, barem da ga probamo.

Pa tako se dešava da je iz marketinške perspektive, skuplje imati odličan proizvod u bezveznom pakiranju (koji se neće prodavati dovoljno brzo ili u dovoljnoj količini) nego potrošiti više novca na dobrog industrijskog dizajnera. Ista se stvar recimo danas događa s web dizajnom, jer izgled znači puno više nego većina nas misli.

U skladu svega rečenog, donosimo vam galerijicu nekih od najboljih i najinventivnijih pakiranja na svijetu.

Biste li kupili?

[nggallery id=110]

Komentari