Nakon što je Miley Cyrus otkrila da “nije zaradila ni novčića” od svoje turneje Bangerz, naglašavajući da je osobno financirala turneju kako ne bi napravila kompromis s onim što je vjerovala da fanovi zaslužuju, neki se možda pitaju što bi obožavatelji na sličan način žrtvovali da vide svog favorita uživo.
SeatPickovo istraživanje među 3000 obožavatelja glazbe otkrilo je koliko su obožavatelji doista spremni potrošiti da vide svog omiljenog izvođača uživo 2023., ali i šokantne žrtve koje bi ljudi podnijeli samo da bi kupili ulaznicu za njihov koncert.
P1: Koje biste mjere razmotrili poduzeti da biste si priuštili ulaznicu za koncert svog omiljenog izvođača?
Odgovor |
% pozitivnih odgovora |
Posudio/la bih novce od obitelji i prijatelja |
51.20% |
Uštedio/la bih na režijama |
31.40% |
Štedio/la bih za kartu tako da pronađem drugi posao |
25.40% |
Iskoristio/la bih novac odvojen za troškove prijevoza |
23.80% |
Iskoristio/la bih novac za edukacije |
17.80% |
Ništa od navedenog |
14.70% |
Prodao/la svoj auto i kupio jeftiniji |
3.10% |
Studija SeatPick-a otkrila je da bi mnogi obožavatelji bili spremni posuditi novac od prijatelja i obitelji kako bi si priuštili ulaznice za koncert, a više od polovice ispitanika izjavilo je da bi to učinili (51,2%). Rezultati su također otkrili da bi čak 1 od 3 obožavatelja (31,4%) uložio svoju ušteđevinu namijenjenu za stanarinu i režije kako bi platio ulaznice, naglašavajući koliko su ti događaji važni obožavateljima u usporedbi s dugoročnim potrebama. Zanimljivo je da bi se četvrtina obožavatelja (25,4%) odlučila za dodatnu zaradu kako bi mogli platiti ulaznicu za koncert, ali nevjerojatan svaki šesti (17,80%) iskoristio bi ušteđeni novac za obrazovanje.
P2: Koliko biste novca bili spremni potrošiti na jednu ulaznicu da vidite svog omiljenog izvođača uživo?
Odgovor |
% pozitivnih odgovora |
Između 174 € i 350 € |
27.70% |
Između 351 € i 584 € |
23.60% |
Do 175 € |
21.70% |
Između 585 € i 1165 € |
11.90% |
Više od 1165 € |
9.40% |
Dok cijene ulaznica za koncerte rastu, SeatPickovo istraživanje može otkriti da bi gotovo jedna trećina obožavatelja (27,7%) potrošila između 174 i 350 € da vide svog omiljenog izvođača uživo. Jedan od osam (11,9%) potrošio bi između 585 i 1165 €, dok bi manje od jednog od deset (9,4%) razmotrilo potrošiti više od 1165 € za ulaznicu za koncert svog omiljenog izvođača.
P3: Što biste bili spremni učiniti da vidite svog omiljenog izvođača uživo?
Odgovor |
% pozitivnih odgovora |
Ne se tuširati mjesec dana |
79.90% |
Odustati od odmora |
57.20% |
Kampirati izvan koncertnog prostora tjedan dana |
48.90% |
Obrijati glavu |
36.50% |
Propustiti vjenčanje prijatelja ili rodbine |
28.20% |
Propustiti sprovod prijatelja ili rodbine |
18.80% |
Pomaknuti datum svog vjenčanja |
7.40% |
Izgubiti sve prijatelje |
6.50% |
Kampirati izvan koncertnog prostora mjesec dana |
5.10% |
Nijedno od navedenog |
1.30% |
SeatPick može otkriti da bi gotovo četiri od pet ispitanika (79,9%) preskočilo tuširanje cijeli mjesec ako bi to značilo da mogu vidjeti svog omiljenog izvođača uživo. Gotovo dvoje od pet ispitanika (36,5%) čak bi obrijalo svoju kosu, dok je šokantnih 6,50% priznalo da bi bilo u redu izgubiti sva svoja prijateljstva ako bi to značilo da mogu vidjeti svoje omiljene pjevače uživo.
I ne samo to, obožavatelji bi žrtvovali nekoliko iznenađujućih životnih događaja kako bi osigurali mjesto na koncertima svojih omiljenih izvođača. Gotovo tri od pet ispitanika (57,20%) priznalo je da bi se odreklo odmora kako bi uživo vidjeli omiljenog izvođača, gotovo jedna trećina (28,20%) bi preskočila vjenčanje prijatelja ili rođaka, a čak svaki peti (18,80%) bi propustilo sprovod prijatelja ili rođaka. Rezultati pokazuju da bi jedan od deset ispitanika generacije Z (10,35%) preskočio sprovod zbog koncerta u usporedbi s jednim od dvanaest milenijalaca (8,86%). Neki od najvjernijih obožavatelja očito su bili ispitani, a gotovo jedan od 12 (7,40%) priznao je da bi razmislio o odgodi vlastitog vjenčanja kako bi bio na turneji svog omiljenog izvođača.
SeatPickovo istraživanje također je otkrilo da bi gotovo polovica ispitanika (48,9%) kampirala izvan koncertnog prostora cijeli tjedan. Vjerni obožavatelji učinit će gotovo sve da vidjeti svog omiljenog izvođača uživo. Fanovi možda misle da se kampiranje od tjedan dana isplati za koncert, ali samo jedan od dvadeset fanova (5,1%) bi razmislio o kampiranju cijeli mjesec.
Komentari