Kava pomaže kod depresije – istraživači su potvrdili ovu činjenicu. Ipak, ovo se ne odnosi na ostala pića koja sadrže kofein poput popularne Cole.

Kava može biti korisna i radu jetre – brojne studije dokazale su kako osobe koje piju kavu, imaju manje šanse za obolijevanje od alkoholne ciroze. Ponovno ovo se ne odnosi na ostala pića koja sadrže kofein, pa niti na čaj.

Pomaže kod (privremenog) gubitka kila – pijenje kave kod mnogih ljudi ubrzava probavu i vodi do trenutačnog osjećaja sitosti. Ipak, ne treba pretjerivati. Podnošenje kofeina varira od osobe do osobe. Kofein nije magični lijek za gubitak kila!

Kavom legalno poboljšavamo naše sposobnosti – ovo sportaši i treneri znaju već dugo. Postajemo budniji i koncentriraniji, nakon što popijemo ovaj čarobni napitak. No, također utjecaj varira od osobe do osobe. Mnogi tvrde kako nakon nekog vremena razviju imunost na utjecaj kave.

Može sniziti rizik od dijabetesa 2 – konzumiranje 3-4 šalice kave dnevno povezuje se s 25% nižim rizikom razvijanja ove bolesti.

Snižava rizik od Alzheimerova i Parkinsonove bolesti – kava može pomoći našem mozgu kod starenja. Smanjuje rizik navedenih bolesti za čak 60%.

Kava nas može učiniti i pametnijima – kava nas čini budnijima, naročito kada nam fali sna. Ako u određenom periodu nemamo vremena spavati, a moramo učiti ili produktivno raditi, kava nam pri+ tome pomaže bolje od ičega.