Proteklih dana kraljevska obitelj i sve u vezi njih nalazi se u fokusu javnosti, ali i stručnjaka koji s velikim zanimanjem prate novu generaciju “okrunjenih glava”. Vrlo zanimljiv osvrt na aktualna događaja u području komunikacije jučer je dala i Ana Šimunonić putem društvene mreže Facebook. Riječ je o izvrsnom sociološkom osvrtu naše poznate stručnjakinje je za komunikaciju i odnose s javnošću, ujedno vrsne edukatorice i trenerice za javne i medijske nastupe, koja je ovaj puta govorila o mijenama i nužnosti njihovog praćenja, pa čak i kada je najpoznatija kraljevska obitelj u pitanju.

“Royalsi su neosporno uspješan brand. Jakost njihove simbolike drži ih ”atraktivnim” u javnosti. Iako moć crpe iz tradicije, profitiraju od očigledne sposobnosti prilagodbe. Zato ih je i zanimljivo promatrati s aspekta društvenog fenomena, a samim time i promjene u njihovom način komunikacije s javnošću. Moto pod kojim je do sada u medijima smjela nastupati kraljevska obitelj bio je:”Nikad ne objašnjavaj. Nikad se ne žali”. Većinom su komunicirali na neverbalnoj razini iz pozicije simbola društva. Bili su potpuno zatvoreni za sve teme koje su se ticale njihovog privatnog života, više komunicirajući svojim protokolarnim pojavljivanjima i slikanjima, manje riječima. Time su dodatno jačali taj očigledno nepresušan društveni mit. No s milenijalcima Williamom i Kate, a pogotovo Harryjem i Meghan, uvelike se mijenja komunikacija Royalsa. Danas više nego ikad portret kraljevske obitelji slika se kao da su ljudi od krvi i mesa. Od njihovog korištenja društvenih mreža na kojima progovaraju o vlastitim problemima kako bi time pridobili podršku mladih za svoje humanitarne projekte do kršenja strogih pravila komuniciranja u javnosti, npr. iznošenja političkih stavova u javnosti, što je Meghan odmah učinila. Ovaj nužni komunikacijski make-over kraljevske obitelji zasigurno će ojačati dodatnu vrijednost branda i držati Royalse i dalje itekako ”atraktivnim”…